Hej, Vi går nu og overvejer at erobre det estiske marked med vores danske børnetøj, men hvordan gør vi det praktisk?
Skal jeg foreksempel blot beholde den nuværende shop www.royalkids.lv og så få royalkids.ee "forwarded" til fx. www.royalkids.lv/ee eller hvordan?
Lagerbeholdningen, billederne og de grafiske rammer skal være de samme, men produktbeskrivelser og alt andet tekst skal selvfølgelig være på estisk. Selve check-out bliver formentlig også anderledes pga. andre leveringsbetingelser for Estland. Kan det alt sammen lade sig gøre i den nuværende shop?
Eller skal jeg have to selvstændige shops, altså få lavet en helt ny til den estiske, men som trækker på det samme lager, og hvordan?
Jeg spørger fordi jeg gerne vil have en ide omkring hvilke muligheder jeg har. Uanset hvad det ender med så skal jeg ud og have lavet det "ude" i byen, så udover helt almindelige amino folk der måske har haft samme problemstillinger, så må aminoer der lever af at lave shops, også gerne byde ind med et løsningsforslag.
Mange tak,
Esben |
Hej Esben
Du kan godt installere 2 sprog på din OsCommerce og det er ikke så besværligt. Det er oversættelsen der giver det store arbejde.
Jeg ville nok lave en ekstra shop der ville vise at du er med på markedet der og ikke bare en netbutik.