Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Brugerundersøgelse"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er ved billedkunst, nu vi er på Amino - kunne jeg godt tænke mig at se om jeg kunne lokke nogen her til at svare på 1) om de har erhvervet original billedkunst (ikke reproduktioner) ? 2) Hvis nej til 1) om de nogensinde har overvejet at gøre det ? og hvis nej hvorfor (manglende kendskab til kunst (fx ved ikke hvor man kan købe), for dyrt m.m.)).

På forhånd tak for alle besvarelser!

Et stort PS - hvis nogen nu skulle være kommet på den tanke, at det kunne være interessant at se noget kunst, er jeg naturligvis leveringsdygtig og vil i øvrigt meget gerne besvare spørgsmål om kunst, kunstens betydning m.m.

ART-Y alias Billedkunstner Erik Værbak

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 18:03

Hey,

Vil lige foreslå dig at tage et blik på www.surveymonkey.com. Der er mulighed for at lave spørgeskemaer til netop dit formål og på den måde samle mere brugbar information ind.
Derved kan du f.eks. kombinere dine svar med demografiske oplysninger, hvilket kan være godt at have senere hen :)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:18
1) Ja, og jeg skal helt sikkert have mere af slagsen. Jeg er pt. på udkig efter et lækkert, stort abstrakt mixed media maleri i størrelsen ca. 2 x 2 meter, måske lidt mindre.
Tilmeldt 29. Nov 05
Skrevet kl. 18:26
Tak for tipset - jeg lurer på det !

Tilmeldt 29. Nov 05
Skrevet kl. 18:30

Halløjsen!

Hold op da - det glæder mig, at du er til kunst - og allerede er flerefoldig kunstbesidder. Spred the message, please !!

Du leder efter et 2 x 2 miex media billede - jamen hvis ikke lige du har noget andet i kikkerten kunne vi måske finde ud af noget. Hvis ja kunne du måske skrive lidt om hvad du forestiller dig m.h.t. materialer, pris og sådan ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)