Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmesiden "Lokalebasen.dk" ønskes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Det går fremad med hastige skridt for hjemmesiden Lokalebasen.dk. Kort sagt, så er Lokalebasen en portal for kontorlokaler, butikslokaler, lagerlokaler m.v. Her kan du som lejer gå ind og søge efter netop de lokaler du ønsker, og du kan som udlejer lægge dine lokaler ind på portalen.

I løbet af de næste par dage får vi en brugervenlighedsekspert på besøg, der skal vurdere sitets brugervenlighed. I den forbindelse kunne vi godt tænke os at få en vurdering af sitet fra jer kære brugere af Amino. Det kan være en vurdering af alt; fra designet af siden til det tekniske. Det vigtigste for os er, at få jeres ærlige, uforbeholdte mening om Lokalebasen.dk. 

På forhånd tusinde tak!

Med venlig hilsen

Bjørn Jensen/Lokalebasen

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 11:37

Hold k**** en lækker side, ærlig talt!

Det første jeg tænker er:

Overskuelig, funktionel og simpel. Rigtig godt ramt efter min mening.

Siden er hermed gemt til jeg får brug for et lokale :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 11:44

Hej Thomas

Det er rigtig godt at høre! :)

Tak for din feedback og de flinke ord!

Mvh.

Bjørn

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 11:44

Hej Bjørn.

Siden ser godt ud. Den er brugervenlig og med få klik er jeg i gang med at søge lokaler i mit område.

For et par år siden ledte jeg efter et lager, og jeg synes det var svært at finde et ordentligt sted - ville ønske din side eksisterede dengang :).

Et lille forslag, selvom det er svært at finde nogle.

Når du er inde og vælge et område på kortet i f.eks. "Kontorlokaler". Så kunne det være rart at der var en knap der hed "Se kontorlokaler fra hele området" i stedet for kun at vælge eksempelvis "Åbyhøj".

Held og lykke med projektet! Vil helt sikkert bruge din side næste gang jeg skal finde lokale Yes

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:49

Hej Bjørn

Lækker side som andre også nævnte, meget brugervenlig i forhold til jeres konkurrenter. Jeg har selv været glad for at bruge den.

DOG et minus som nok var en system fejl, og det var at jeg afmeldte mailen "har du fundet dine erhvervs lokaler?" og stadig fik først efter 3-4 forsøg virkede det.. men siden anbefaler jeg også til alle i mit netværk når de søger lokaler.

Thumbs up!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:55

synes siden er super overskuelig Smile

super søge funktion der er lavet , gør siden meget brugbar

ved annonce profiler dog en fordel med mere info, end man skal få tilsendt e-mail med grund tegninger , kontakt info 

Det giver flere links , folk linker mere til en underside hvor der er mere indhold , folk siger - skriver se her er alle info på vores drømme kontor .

Giver mere indhold til søgemaskiner ved mere ved indhold på siden, tekst og info er gud

Burde være ved opret udlejer være nogle betingelser på denne side , med et links til det kunne jeg ikke finde på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:00

Hej.

Jeg har nu givet hjemmesiden et lille kig og maa sige at jeg er meget imponeret.

Layoutet er nemt og overskueligt, designet er simpelt og på ingen måde forstyrrende og jeg vil helt sikkert bruge den hjemmeside når jeg en dag skal bruge et lokale. :)

Det eneste kritikpunkt jeg kan finde er at jeg ikke umiddelbart kunne finde nogen lokaler på Bornholm. (Ikke at jeg er derfra, men det var bare en lille observation jeg gjorde mig.)

Ellers vil jeg, som det fremgår ovenfor, sige at det er en meget solid og veludført side - absolut topkarakter herfra.

Med venlig hilsen,

Kim

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 12:31

Hej Rommy

Tak for din tid, og for super feedback! Jeg takker for forslaget, som helt sikkert vil indgå i vores overvejelser :)

Mvh.

Bjørn

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 12:33

Hej Jakub

Tusinde tak for din feedback! Vi har haft lidt problemer med det du nævnte, og vi kigger på det :)

Tak for de flinke ord!

Mvh. 

Bjørn

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 12:36

Hej Mikael

Rigtig gode forslag, som vi vil kigge nærmere på. Mange tak! :)

Mvh.

Bjørn

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)