Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det lovlig at smide Flyers/reklame i folks postkasse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammenSmile

Er der nogen herinde der kan fortælle mig, om der er lovligt at smide reklamer i privates postkasser? Jeg åbner snart en børnetøjsforretning i en mindre by og vil derfor invitere til åbningsreception i butikken. Det hele er trykt på et postkort, hvor der også er reklame for butik og webshop. Kan jeg med ro i sindet smide disse i nabolagets postkasser eller findes der en lov omkring dette?

Håber I kan hjælpe

Mange hilsner

Malene

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 17:59

Jeg kunne ikke forestille mig det ikke var lovligt, med mindre de har det nej tak skilt på ;-) 

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 18:02

Ja, det må du gerne, hvis der ikke er adresse på. Hvis du adresserer, skal du sørge for, at du ikke sender til dem, der er på "Robinson-listen".

Selv om du ikke er forpligtet til det, vil jeg også anbefale, at du respekterer dem, der ikke ønsker at modtage reklamer.

De lokale pizzariaer her i byen gør det, og netop fordi de ikke kommer sammen med posten, Søndagsavisen og de andre reklameaviser, så opdager jeg det faktisk.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)