|
Hejsa... Jeg har mistet min værktøjslinje og menulinje i mine mapper i Windows XP - er der ikke en venlig sjæl der vil hjælpe mig med at finde dem igen? Jeg har prøvet at højreklikke i mappen, men under "vis" - hvor den skulle ligge - er den ikke. På forhånd tak |
Hvor er min værktøjslinje?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Thomas Brinch-Møller
www.BasicElements.dk - til hjem, event og konference
|
|
|
Hej Tommy Der er ikke noget gråt felt - der er simpelthen intet, andet end den normale ramme, de forskellige detalje oplysninger i venstre side og så selvfølgelig det mapperne indeholder. Meget mærkeligt det her ![]() |
Thomas Brinch-Møller
|
Hej Thomas Måske har du fået trykket på F11 (fuld skærm). Hvis det er tilfældet, så tryk F11 igen. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
|
Hej Lisbeth Det hjalp, nu har jeg da mine værktøjer og menu tilbage - men det ligner dog ikke helt det samme som før. Tak for hjælpen, og go påske herfra |
Thomas Brinch-Møller
|
Hej Thomas Det var godt at høre. Det sidste kan du muligvis løse ved at trykke vis + tilføj værktøjslinje og/eller tilføje mappeindstillinger. Kan du også have en god påske. |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem