Kan skriften ikke indtastes i et tekstfelt ved stenen? Jeg så lige at du ikke har et menupunkt der hedder produkter. Man skal finde dem gennem forsiden i højre side. Det duer ikke. |
God ide med tekst samtidig med stenen
Kan skriften ikke indtastes i et tekstfelt ved stenen? Jeg så lige at du ikke har et menupunkt der hedder produkter. Man skal finde dem gennem forsiden i højre side. Det duer ikke. |
God ide med tekst samtidig med stenen |
optimere siden mere lav interne links siden med sigende titler til en underside der har h1 i overskrift mere tekst over alt titler og tags billeder video en god ide bloggen på egen side lav titlen til google mere et ord som er dit domæne navn lav en titlen på alle 67 tegn der vises på google. øverste op med på siden med en kontakt siden med dit cvr nummer og telefon nummer og en kontaktformular |
Jeg må lige høre hvad du mener med at kurven står den forkerte vej? |
Nogle vil måske mene det er lige meget, men ikonet til indkøbskurven bør vende, så den kører mod højre. Det signalere at man går videre, og ikke tilbage. |
For mig ser forsiden rodet ud, det andet ser fint nok ud i første omgang. prøv at bruge punktform med tal i stedet for som det er nu. Jeg mener: Måske skulle du lave "5 step til bestilling af gravsten." om til dette hvor jeg har brugt det som i hedder H3 (overskrift 3).
5 trin til bestilling af gravsten
Det vil jeg mener bliver flottere. Desuden så synes jeg ikke du skal have den sten på forsiden der står velkommen på :)
|
Ja det bliver nok derhen hvor jeg skal finde en anden forside, en der er mere elegant. Jeg prøver lige at sætte det op som du skriver. Vsi er ved at ændre bestillingsdelen. Tak for input til jer alle, jeg arbejder på højtryk for at ændre det meste som i har skrevet. Jeg er dog ikke stabil i Prestashop...... Går det helt galt er der vel nogle herinde der vil være gode til en makeover.... Skriv endelig mere. |