For det første synes jeg du skal gøre køb knappen mere tydelig, lav det om til en blå knap eller noget i den stil det tror jeg vil fungere bedre.
Derudover når man så trykker køb vil indkøbskurven blive opdateret ovre i højre side, der er lavet tests med at brugere har svært ved at finde indkøbskurven, smid dem derfor direkte videre til siden: http://www.insail.dk/kurv/ når de trykker køb :)
Når de så er i kurven oplyser du ikke hvad fragt koster det irriterer mig altid at man skal til at finde ud af hvad fragt koster da det ofte er vigtigt, gør derfor dette så tydeligt som muligt.
Ellers synes jeg det ser meget fint ud :)
Håber det var information du kunne bruge til noget - kan du ha' en god dag :)
De bedste hilsner Emil
Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.
Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com
Frem med handelsbetingelserne på bestil siden man skal lede lidt efter at finde dem og kommer væk fra siden vis klikker oppe menuen ,lad det åbne i et nyt vindue på denne side.
er ikke brugt h1 h2 h3 mv. brug det skab lidt mere overskuelighed på siden .
Interne links mere hver gang nævnes et kerne ord links til siden der omhandler dette ord , dette øger antal sider på siden og skaber mere trafik til siden igennem google og videre formidler mere viden.
lav gerne en nyheds blog på hjemmesiden dette vil øge den interne links struktur på hjemmesiden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad siger du til den løsning jeg har lavet til højre her.
http://www.insail.dk/kurv/
Hej igen :)
Det ser super godt ud, men overskuelige fragtpriser ude til højre - men derfor kan jeg stadig blive forvirret - skal jeg betale 25 kroner eller 65 kroner,
Derfor synes jeg fragtprisen skal være inkluderet i totalbeløbet, altså her:
At I har lavet en support-chat, er et stort plus! Det gør det både hurtigere og nemmere for kunderne, at få svar på deres spørgsmål. Hjemmesiden er dejlig nem, at finde rundt på, da der ikke er så meget "pang" - så behold det!