Nej, jeg har bare fjernet fragtomkostningerne. Jeg har kigget på historikken for mine ordre, og set hvad overskudet har været pr. ordre i gennemsnit. Det vil jeg også gøre fremadrettet.
Nej, jeg har bare fjernet fragtomkostningerne. Jeg har kigget på historikken for mine ordre, og set hvad overskudet har været pr. ordre i gennemsnit. Det vil jeg også gøre fremadrettet.
Altså ved at fjerne fragt, og ikke sætte priserne op, så vil du alt andet lige tjene væsentlig mindre pr ordre...
Satser du på, at fri fragt, og evt flere ordre opvejer det, eller hva er bagtanken bag tiltaget? Vil du ik skrive det i tråden, så send en PB ;D
Det er ihvertfald noget mig og mine kolleger helt klart vil kunne have glæde af .
I vil i så fald skulle beskattes af værdien af fri sokker...
Med mindre du kan forsvare overfor SKAT, at sokkerne er et nødvendigt arbejdsredskab i firmaet. Så jeg glæder mig til at jeg kan finde jeres nye produkt, "sokketryk" på jeres hjemmeside...
Da jeg købte hos dig, købte jeg 8, nemlig fordi jeg ikke ville have at halvdelen af prisen skulle være fragt. Så måske kan det gøre så du får flere, men mindre ordere. :)
Mvh
David Bograd
Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.
I vil i så fald skulle beskattes af værdien af fri sokker...
Med mindre du kan forsvare overfor SKAT, at sokkerne er et nødvendigt arbejdsredskab i firmaet.
Det er jeg ret sikker på at jeg kan - med noget bistand fra vores dygtige revisorer. Hvis man kan trække arbejdssko fra, så kan vi også trække arbejdssokker fra.
Forklaringen ligger i at vi en stor del af tiden faktisk går på strømpesokker for at undgå at slæbe forurening udefra ind i rummene hvor storformat-printerne står. Men det slider ret meget på sokkerne og et par af mine kolleger har også kommenteret at de er lidt triste over det hurtige slid af sokkerne plus at dem der ikke er slidt i stikker, da har små foliestykker m.m. siddene fast under dem.
Det er ikke et helt hovedløst forsøg :-) Jeg har gjort dine samme tanker som dig David, men mine observationer viser en noget anden købetendens når der er gratis fragt (har prøvet 2,5 dage før) - i hvert fald i dette tilfælde.