Hej Aminoer! Jeg har nu efterhånden fundet det system, jeg ønsker at bruge til min blog. Men er siden nem nok at finde ud af? Og hvordan får jeg den ranket højere hos google? På forhånd tak for hjælpen! |
Min umiddelbare (og lidt rushed) feedback til dig er, at din side er lidt svært at overskue. Der er utroligt meget indhold på forsiden, og det hele er meget teknisk. Jeg forstår ikke overskriften i første artikel: "Sådan har jeg valgt at bruge vieweren", og det får mig til at forlade siden. Overskriften og underrubrikken stiller flere spørgsmål (hvad er en viewer? hvad er en controller og hvorfor har vieweren lay-out? Er det et spil man kan spille på sin tablet? HUH?) end den giver svar, og så bliver jeg som læser usikker og går.
Nu ved jeg ikke lige så meget om IHC installation, så hvis du gerne vil række ud til andre, der lige som mig er nybegyndere, kan det være en idé at indeksere indlæggene med tags - eksempelvis nybegynder, kyndig eller ekspert. Desuden bør du også tagge indlæggene med andre ord, som beskriver indlægget (Godt til Google).
Hvis der er mulighed for at installere en widget i højre side med en tag cloud og 'mest populære indlæg', så bør du gøre det.
I disse Social Media tider vil det også være en idé, at man kan dele de enkelte indlæg på Facebook, Twitter osv.
For at få en højere rank på Google skal du få andre sider til at linke til dig. Eks. kan du skrive en artikel til Gør Det Selv (s hjemmeside) og på den måde få dem til at linke til din side.
Held og lykke!
PS: Jeg klikker altid på et banner, når jeg besøger interessante blogs - det er min måde at støtte gode initiativer, og jeg synes, at det er fedt, at du vil bruge tid på at oplyse os andre om denne teknologi. Thumbs up!