Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af blog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har nu efterhånden fundet det system, jeg ønsker at bruge til min blog.

Men er siden nem nok at finde ud af?

Og hvordan får jeg den ranket højere hos google?

Blog om LK IHC installation 

På forhånd tak for hjælpen! Smile

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:47

Min umiddelbare (og lidt rushed) feedback til dig er, at din side er lidt svært at overskue. Der er utroligt meget indhold på forsiden, og det hele er meget teknisk. Jeg forstår ikke overskriften i første artikel: "Sådan har jeg valgt at bruge vieweren", og det får mig til at forlade siden. Overskriften og underrubrikken stiller flere spørgsmål (hvad er en viewer? hvad er en controller og hvorfor har vieweren lay-out? Er det et spil man kan spille på sin tablet? HUH?) end den giver svar, og så bliver jeg som læser usikker og går.

Nu ved jeg ikke lige så meget om IHC installation, så hvis du gerne vil række ud til andre, der lige som mig er nybegyndere, kan det være en idé at indeksere indlæggene med tags - eksempelvis nybegynder, kyndig eller ekspert. Desuden bør du også tagge indlæggene med andre ord, som beskriver indlægget (Godt til Google).

Hvis der er mulighed for at installere en widget i højre side med en tag cloud og 'mest populære indlæg', så bør du gøre det.

I disse Social Media tider vil det også være en idé, at man kan dele de enkelte indlæg på Facebook, Twitter osv.

For at få en højere rank på Google skal du få andre sider til at linke til dig. Eks. kan du skrive en artikel til Gør Det Selv (s hjemmeside) og på den måde få dem til at linke til din side.

Held og lykke!

PS: Jeg klikker altid på et banner, når jeg besøger interessante blogs - det er min måde at støtte gode initiativer, og jeg synes, at det er fedt, at du vil bruge tid på at oplyse os andre om denne teknologi. Thumbs up!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18

sæt 6 - 4 vigtigt hoved emmer skriv om dem kort på hoved siden og links videre , må meget gerne være med billeder og evt. video , det gør forsiden mere spændende så man gider læse teksten og mere overskuelig forside

husk hav en vild passion i at vil videre formidle den bedste side og skriv løs

udnyt der kan laves op til 67 tegn i titlen og brug ikke kun domæne navnet det ligger du lige vel hvad nummer 1 med , lav hver underside en unik under titlen , jeg ville kombinere mere med mine kerne ord

husk brug også altid h1 i overskrifter og ikke se meget brugt under titler på siden h2 h3 h4 h5 h6

hver gang et gang et kerne ord nævnes links til den side der starter med et h1 omkring dette emme det viser vejen for google

husk titler og tags på billeder , når der kommer billeder på siden.

derved findes i google billedet søgning 

lidt ekstra tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 19:23

Der er rigtig meget tekst på forsiden, hvilket er godt mht. seo hvis du har relevante ord blandt/i teksten, men mindre godt hvis du gerne vil konvertere bedre. Det gælder om at finde den rette balance, og jeg tror godt du kan have lidt mindre tekst på forsiden.

Inkasso- inkasso

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 19:54

Først og fremmest tak for hjælpen!

Jeg har nu været lidt igennem, for at forsøge at gøre forsiden lidt mere læse venlig.

Mangler dog lige at få den til at vise video og billeder på forsiden, samt skalering af billederne.

Jeg har lavet forsiden mindre i bredden, for at gøre den mere overskuelig.

Så har jeg fjernet sidens domæne/titel fra side titlen.

Overvejer lidt om "Om mig" burde være en side for sig??

Overskrifterne er H1, så det burde være ok..

Hvordan ser det ud hos jer nu??

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 16:02

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 16:44

Så har jeg fået rettet billederne i indlæggene også.

Men er stadig i tvivl om "Om mig" rubrikken, og om den er til at finde ud af for folk som måske ikke lige ved hvad IHC er

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:48

Hej JTP

Elektrikkeren her :D - Lav lige nogle videoer, det ville være cool... Elsker IHC wireless!!

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 17:31

Hej Emil,

Det har jeg også overvejet, så det kommer helt sikkert på et tidspunkt.

Dog vil jeg lige først have det hele til at spille ;)

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 18:11

Hvad med selve siden? Er den nem nok at finde rundt i?

Er der evt. noget specifikt du kunne tænke dig en guide til?

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)