Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Div. SEO - Keywords spørgsmål

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften

Jeg har nogle få spørgsmål omkring seo - keywords.
Hvis jeg optimerer min OsCommerce shop til keywordet "Racerkører" kommer siden så samtidig frem på google med søgeordene:
Racer, Racerkørere, racerkørerne, kører, kørere ?
Eller skal jeg have forskellige sider med forskellige titler for hvert søgeord, som jeg gerne vil frem på med google?

God påske.
Mvh.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 21:39
Det skal lige siges, at når jeg skriver "keywords" mener jeg søgeord.

Mvh.

Mvh Magnus Høegh

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:23
Hejsa

Afhængig af konkurrencen på søgeordet. Du kan sagtens optimere en side til flere søgeord - det kræver bare et godt overblik og lidt indsigt i konkurrencen på markedet... Men i de fleste tilfælde kan det godt betale sig at lave flere information pages :-)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 22:28
Det er det samme ord bøjet i forskellige former, der indgår i samme indformation page.
Ligger allerede top-10 på kører, men vil også gerne ligge på racerkører samt køre og racerkøre. Kan egentligt bare ændre de steder, hvor jeg har skrevet kører til racerkører, men ved ikke om det går ud over min placering på kører udelukkende, da denne placering skal bevares.

Mvh Magnus Høegh

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:30
Et godt tip er, at hvis du allerede ligger godt på et specifikt (og ønsket) søgeord, så lad vær at lav for meget om... Så du må nok bide i det røvsure æble og skrive nye information pages :-)

/Marcel Fuursted

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:08
Du kan ikke forvente, at komme til at ligge top 10 hvis du kun optimerer dine meta keywords - de har sådan cirka 0 betydning på Google i dag.

Det er vigtigt, at du optimerer din title, description og laver tekstoptimeringer hvor dit "keyword" indgår... Hvis du ikke laver andre SEO tiltag, kan du kun håbe på, at det er nok!

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 02:35
Hvis du vil være sikker på at opnå så god placering som muligt, går det ikke at springe over, hvor gærdet er lavest....SEO er ikke for de dovne

Så vil du have en god placering både på racerkører, racerkørerer og racer, skal du enten optimere én side til alle tre søgeord eller - optimalt - fremstille 3 sider, hver optimeret til hvert søgeord.

P.S. Jeg går ud fra, at du med keywords hentyder til brugen af f.eks. racerkører i Title, overskrifter, tekster etc. og ikke om meta keywords - som nævnt af en anden her, har de sidste ingen betydning for din placering.

Tilmeldt 27. Nov 06
Skrevet kl. 18:49
Tak for det. Så må jeg "bide i det sure æble" og lave forskellige information pages.

Forresten har et spørgsmål til:

I shoppen har jeg en index.php fil i roden, der smider den besøgende videre til shoppen. Men skal man lave en speciel "re-direct", der sørger for at linkene til www.shoppen.dk giver google power til www.shoppen.dk/butik/index.php ? Så linkene ikke går tabt?

Mvh Magnus Høegh

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:21
Det KAN være meget problematisk, at du re-directer til din webshop - afhængigt af, hvordan du gør det. Google er lidt overfølsom på det område - logikken er, at med en redirect sender man (måske) brugeren videre til en anden side, end den han/hun først forventede at lande på.

Hvordan har du skruet den re-direct sammen?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:23
Hvis du bruger det der hedder permanent move eller 301 redirect er der ikke som sådan noget galt med det :-) Det er 302 redirect der er virkelig problematisk ;-)

/Marcel Fuursted

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)