Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GooN.dk, dansk artikeldatabase - feedback :-)

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik du også 3 herfra, så der kan komme do follow på vores links. Smart detalje iøvrigt, specielt hvis det ikke skræmmer for mange væk.

Jeg kan se at de første 2 allerede er godkendt. Den ene er en tablet anmeldelse jeg ikke selv fik brug for og den anden skulle gerne løse MMS problemer på iPhone. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøgte at opdatere min profil - uden held. Der skete nada, da jeg klikkede på knappen til sidst. Kasserne stod i øvrigt også lidt hulter til bulter.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Forsøgte at opdatere min profil - uden held. Der skete nada, da jeg klikkede på knappen til sidst. Kasserne stod i øvrigt også lidt hulter til bulter.

Du prøvede i Explore ik? For havde samme problem der... Men i Firefox virker det fint Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Forsøgte at opdatere min profil - uden held. Der skete nada, da jeg klikkede på knappen til sidst. Kasserne stod i øvrigt også lidt hulter til bulter.

Du prøvede i Explore ik? For havde samme problem der... Men i Firefox virker det fint Smile

 

Ha ha, det siger vores programmør også altid Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Ha ha, det siger vores programmør også altid Wink

 
Nu skal du jo ik sige højt, at det er mig der laver alt jeres programmering Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Så fik du også 3 herfra, så der kan komme do follow på vores links. Smart detalje iøvrigt, specielt hvis det ikke skræmmer for mange væk.

Jeg kan se at de første 2 allerede er godkendt. Den ene er en tablet anmeldelse jeg ikke selv fik brug for og den anden skulle gerne løse MMS problemer på iPhone. Smile

Den sidste er også godkendt :)

Detaljen med de 3 artikler er simpelthen for at folk ikke forsøger at "prøve lykken". Altså at de bare opretter sig, smider en artikel, opdatere profilen - og så er det, det.

Jeg vil meget gerne have folk kan lide hvad de ser/gør, og kommer igen :-)

Nicolaj Thomasen:
Forsøgte at opdatere min profil - uden held. Der skete nada, da jeg klikkede på knappen til sidst. Kasserne stod i øvrigt også lidt hulter til bulter.

Mystisk - jeg havde ellers testet det i IE, FF og Chrome - men det kigger jeg da helt klart på i dag - det skal simpelthen bare være i orden! Tak for den fejlmeddelelse Yes, og det beklager jeg.

Fashion-Seller:
Nu skal du jo ik sige højt, at det er mig der laver alt jeres programmering Wink

Haha, ja okay :-)

I øvrigt skal i bare sige til hvis der er noget i finder irriterende eller noget jeg kan gøre bedre, da jeg helt klart vil tage det til efterretning. Noget som måske kan forbedre brugeroplevelsen også.

Tak for jeres feedback Yes

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa Nikolaj og andre,

Så er problemet fixet i IE - man kan nu opdatere sin profil som man lyster i IE, FF og Chrome, som er de eneste 3 browsere jeg optimere mine sider i :)

Jeg håber i vil smide et profilbillede ind og lidt :)

Med Venlig Hilsen
Morten

ps. støder i på andre problemer, så sig endelig til.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Er jeg den eneste der synes det ligner internet-forurening ?

Altså endnu en side med det ene formål at nogle andre sites kan få nogle links og derved narre google til at tro at siderne er mere relevante end de er?

Du får så nogle adsense penge, - og så er alle glade, undtagen google, og undtagen dem der sætter sin lid til at google finder relevante resultater - og måske undtagen de annoncører der har betalte annoncer på Jeres side gennem adsense?

Jeg er ikke i dårligt humør, blot nysgerrig. Har jeg overset et eller andet eller er det bare win/win ?

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Olsen:
og måske undtagen de annoncører der har betalte annoncer på Jeres side gennem adsense?

Jeg vil ikke svare på de andre ting - det kan Morten helt sikkert selv gøre, for hans artikelbase er faktisk en af de mere gennemarbejdede og professionelle i forhold til så mange andre - men lige den her, tillader jeg mig dog lige at svare på:

Som annoncør er det næppe altafgørende, hvorvidt potentielle kunder klikker ind på deres side ved hjælp af Googles søgeresultater, Gmail eller artikeldabasen her? Så længe, at det er relevante besøgende, hvorvidt annoncøren tjener penge på annonceringen (hvis ikke, burde han hive fat i Troels Kjems), gør det næppe det store. Annoncøren betaler trods alt det samme for de besøgende, hvor end de kommer fra.

Jeg kan i flæng nævne en del danske artikelbaser, der er at betegne som internetforurening - men lige den her er faktisk niveauet over. Jeg skal også selv have oprettet en profil på et tidspunkt, når jeg da lige er kommet over på den anden side af et projekt. Skype-Smile

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Er jeg den eneste der synes det ligner internet-forurening ?

Altså endnu en side med det ene formål at nogle andre sites kan få nogle links og derved narre google til at tro at siderne er mere relevante end de er?

Du får så nogle adsense penge, - og så er alle glade, undtagen google, og undtagen dem der sætter sin lid til at google finder relevante resultater - og måske undtagen de annoncører der har betalte annoncer på Jeres side gennem adsense?

Jeg er ikke i dårligt humør, blot nysgerrig. Har jeg overset et eller andet eller er det bare win/win ?

Dette er ikke internet forurening efter min mening.

1. Jeg vil helst ikke have at GooN skal være en side hvor folk blot tilføjer en artikel med et link. Jeg tillader ganske rigtigt at man kan tilføje udgående links, men det er ikke der jeg vil satse på at få mine forfattere på. Jeg kigger manuelt artiklerne igennem, jeg kigger manuelt links igennem, og jeg kigger manuelt kvaliteten igennem. Mener jeg at artiklen giver reelt indhold for læseren, og mener jeg at artiklen har nogle relevante links i teksten - så bliver den accepteret.

Jeg kan fortælle så meget at jeg har afvist 8 artikler de seneste 2 dage, enten pga. intetsigende indhold, eller pga. makværk.

Nu er noget af kvaliteten på GooN tvivlsomt af kvalitet, men det har jeg afsat nogle dage i den kommende uge til at rode bod på.

2. Jeg tjener så lidt på Adsense, at det vist slet ikke er værd at snakke om - især hvis man tager i betragtning at jeg har lagt ekstreme mængder tid i projektet. Adsense er i og for sig kun placeret i håb om at siden kan tjene sig selv ind.

3. Annoncerne bliver automatisk generet udfra indholdet - annoncerne er derfor relevante i forhold til indholdet. Og så længe indholdet er brugbart så ser jeg personligt intet problem i det :-)

Jeg synes nu ikke GooN hører under kategorien "internet forurening" - da alt er unikt og brugbart.

Men jeg forstår din skeptiske tilgang til siden. Men lad mig endelig høre hvad du synes det kan gøres bedre - jeg ønsker alt den kritik og ros jeg kan bruge, da jeg vil forbedre oplevelsen for enhver.

Med Venlig Hilsen
Morten

og tak for dit svar.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)