Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VILDT AMINO TILBUD!!!

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er TOTALT VILDT det her

AMINO - SUPER VILDE TILBUD!!!

PARMA Attaché Taske - til den travle forretnings- M / K her: Herre- / Dame Taske - Business

AMINO Pris: kr. 899,-

VICENZA LapTop Taske - til både M og K her: Herre- / Dame Laptop Taske - Business

AMINO Pris: kr. 1.399,-

Begge Tasker er af højeste kvalitet kalveskindslæder - og fås i flere farver...

God Påske!

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:17
Undskyld jeg sådan spørger lidt off topic, men hvad er forskellen på denne tråd og så den du oprettede her: http://www.amino.dk//view.asp?topicID=13917

For mig at se, er det samme indlæg, blot anden overskrift?
Du bør i øvrigt nok holde dig fra at bruge udelukkende store bogstaver i din overskrift/emnet... det har en tendens til at få det til at ligne spam endnu mere.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 20:40
Dato: 02-04-2007 20:17:10 Forfatter: Nicolai Lønne Undskyld jeg sådan spørger lidt off topic, men hvad er forskellen på denne tråd og så den du oprettede her: http://www.amino.dk//view.asp?topicID=13917

For mig at se, er det samme indlæg, blot anden overskrift?
Du bør i øvrigt nok holde dig fra at bruge udelukkende store bogstaver i din overskrift/emnet... det har en tendens til at få det til at ligne spam endnu mere.

Hej Nicolai!

Som du har bemærket...er der ingen forskel på indlæggene...udover, at jeg også opdagede,

at overskriften var for lang...deraf den korte overskrift i indlæg nr. 2...

Forklaringen er ganske enkel...jeg fik oprettet indlæg nr. 1 forkert...og kunne efterfølgende ikke slette det...

Den har jeg aldrig hørt...at store bogstaver = spam???

Nu deltager jeg på flere forskellige sites...og der er det almindeligt, at bruge store bogstaver, hvis du

har skrevet noget, som der bør lægges mærke til :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:57
Jeg må give Nicolai ret i at man bør undgå brug af store bogstaver. Hvis det var en annonce stod det dig som sådan frit for, men bevæger man sig i et forum mener jeg at man bør undgå det. Det er irriterende for læserne (synes jeg), og som du selv nævner skaber det også mere opmærksomhed omkring lige netop din tråd. Din tråd er dog ikke vigtigere end alle andres, så det mest retfærdige overfor de andre debattører ville være at undgå at bruge det :) hvis alle brugte det ville det jo også se herrens ud.
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 21:16
Dato: 02-04-2007 20:57:18 Forfatter: Sune Christesen Jeg må give Nicolai ret i at man bør undgå brug af store bogstaver. Hvis det var en annonce stod det dig som sådan frit for, men bevæger man sig i et forum mener jeg at man bør undgå det. Det er irriterende for læserne (synes jeg), og som du selv nævner skaber det også mere opmærksomhed omkring lige netop din tråd. Din tråd er dog ikke vigtigere end alle andres, så det mest retfærdige overfor de andre debattører ville være at undgå at bruge det :) hvis alle brugte det ville det jo også se herrens ud.

Jeg er da ked af, at mit indlæg vækker negativ respons!

Det var ikke lige min hensigt!

Hensigten var, at give AMINOERNE et godt tilbud - og, at tilbuddet er så godt, at jeg ville fremhæve det!

Som sagt...har jeg ikke oplevelsen af, at store bogstaver = noget negativt...med mindre det anvendes i en negativ vending i en overophedet debat...

Så jeg er da ked af, at det er min måde at skrive på, som vækker opsigt...i stedet for som tilsigtet...tilbuddet!

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:19
Det var såmænd ikke for at være negativ, ville bare give min mening til kende nu hvor emnet omkring store bogstaver blev diskuteret. Lad os komme videre og lade tråden handle om dit tilbud i stedet for :)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:33
Min hensigt var nu heller ikke at starte en "overophedet" debat... undrede mig blot.
Men mener nu stadig at for mange store bogstaver er no go... af sammen grund som Sune kom med.

btw og mere relevant for tråden: kan der være en bærbar computer i taskerne?

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:49
Give it a break, det sku da nogle MØG fine tasker !..

Så hvorfor fanden da ikke ligge vægt på det, istedet for om der er skrevet med store eller små bogstaver ?! :s..
Altså, der er da ikke viiiildt meget visuelt at ødelægge herinde vel ? :P hehe. (ment i spøg, klager ikke..)..

Og.. så gik vi alle back-to-topic ;)...

Hej Pia.. Vil som Nicolai, også gerne vide om der er plads til en  bærbar deri, vil sku gerne snart ha mig en lækker taske til min bærbar :).

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:03
Altså, der er da ikke viiiildt meget visuelt at ødelægge herinde vel ? :P hehe. (ment i spøg, klager ikke..)..

Det skræmmende er at du har ret

Men modsat er der ekstemt meget saglighed herinde og jeg må indrømme at jeg ikke finder Pia''s indlæg "vigtigere" end andres indlæg, hvorfor jeg ikke helt finder det i orden at skrive med stort. Jeg synes det ville være synd hvir Amino blev "ødelangt" af alt for mange som bryder de mange uskrevne regler for debatfora... men nok om det, tror ikke jeg kan koge mere suppe på sagen

Overvejer kraftigt at købe en taske hvis den er egnet til at børe en computer i - alternativt har du andet som er pænt og som kan bruges... pæne computertasker er nærmest en umulighed at finde...

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 22:33
OK...lad os glemme det...min mening med tilbuddet var godt nok ;)

Videre... :)

VICENZA Lap Top Taske...er en proff. LapTop taske...med alt, hvad dertil hører for at fragte sin bærbare...

PARMA er en Business Taske, som man mest bruger til dokumenter m.v.

Pladsmæssigt kan den godt indeholde en PC...men har ikke det samme "polster", som VICENZA har :)

V/ evt. bestilling køres ordren igennem ordresystemet - og under Noter skrives AMINO...
Indbetaling er selvfølgelig kun Tilbudsprisen...selvom ordrebekræftelsen påstår noget andet ;) 

Jeg bør nok også lige nævne, at de ordrer jeg bestiller hjem i aften...senest i morgen tidlig...leveres til mig tirsdag lige efter Påske...

da min producent i dag har lovet mig at shippe alle ordrer fra mig i morgen (sidste shipment inden påske)...

Der er 14 dages fuld returret iflg. købeloven...og behørig faktura udstedes naturligvis til brug for skattefar m.m. 

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)