Det er TOTALT VILDT det her ![]() AMINO - SUPER VILDE TILBUD!!! PARMA Attaché Taske - til den travle forretnings- M / K her: Herre- / Dame Taske - Business AMINO Pris: kr. 899,- VICENZA LapTop Taske - til både M og K her: Herre- / Dame Laptop Taske - Business AMINO Pris: kr. 1.399,- Begge Tasker er af højeste kvalitet kalveskindslæder - og fås i flere farver... God Påske! |
VILDT AMINO TILBUD!!!
For mig at se, er det samme indlæg, blot anden overskrift? Du bør i øvrigt nok holde dig fra at bruge udelukkende store bogstaver i din overskrift/emnet... det har en tendens til at få det til at ligne spam endnu mere. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Nicolai! Som du har bemærket...er der ingen forskel på indlæggene...udover, at jeg også opdagede, at overskriften var for lang...deraf den korte overskrift i indlæg nr. 2... Forklaringen er ganske enkel...jeg fik oprettet indlæg nr. 1 forkert...og kunne efterfølgende ikke slette det... Den har jeg aldrig hørt...at store bogstaver = spam??? Nu deltager jeg på flere forskellige sites...og der er det almindeligt, at bruge store bogstaver, hvis du har skrevet noget, som der bør lægges mærke til :) |
|
Jeg er da ked af, at mit indlæg vækker negativ respons! Det var ikke lige min hensigt! Hensigten var, at give AMINOERNE et godt tilbud - og, at tilbuddet er så godt, at jeg ville fremhæve det! Som sagt...har jeg ikke oplevelsen af, at store bogstaver = noget negativt...med mindre det anvendes i en negativ vending i en overophedet debat... Så jeg er da ked af, at det er min måde at skrive på, som vækker opsigt...i stedet for som tilsigtet...tilbuddet! |
|
Men mener nu stadig at for mange store bogstaver er no go... af sammen grund som Sune kom med. btw og mere relevant for tråden: kan der være en bærbar computer i taskerne? |
Så hvorfor fanden da ikke ligge vægt på det, istedet for om der er skrevet med store eller små bogstaver ?! :s.. Altså, der er da ikke viiiildt meget visuelt at ødelægge herinde vel ? :P hehe. (ment i spøg, klager ikke..).. Og.. så gik vi alle back-to-topic ;)... Hej Pia.. Vil som Nicolai, også gerne vide om der er plads til en bærbar deri, vil sku gerne snart ha mig en lækker taske til min bærbar :). |
Det skræmmende er at du har ret ![]() Men modsat er der ekstemt meget saglighed herinde og jeg må indrømme at jeg ikke finder Pia''s indlæg "vigtigere" end andres indlæg, hvorfor jeg ikke helt finder det i orden at skrive med stort. Jeg synes det ville være synd hvir Amino blev "ødelangt" af alt for mange som bryder de mange uskrevne regler for debatfora... men nok om det, tror ikke jeg kan koge mere suppe på sagen ![]() Overvejer kraftigt at købe en taske hvis den er egnet til at børe en computer i - alternativt har du andet som er pænt og som kan bruges... pæne computertasker er nærmest en umulighed at finde... |
OK...lad os glemme det...min mening med tilbuddet var godt nok ;) Videre... :) VICENZA Lap Top Taske...er en proff. LapTop taske...med alt, hvad dertil hører for at fragte sin bærbare... PARMA er en Business Taske, som man mest bruger til dokumenter m.v. Pladsmæssigt kan den godt indeholde en PC...men har ikke det samme "polster", som VICENZA har :) V/ evt. bestilling køres ordren igennem ordresystemet - og under Noter skrives AMINO... Indbetaling er selvfølgelig kun Tilbudsprisen...selvom ordrebekræftelsen påstår noget andet ;) Jeg bør nok også lige nævne, at de ordrer jeg bestiller hjem i aften...senest i morgen tidlig...leveres til mig tirsdag lige efter Påske... da min producent i dag har lovet mig at shippe alle ordrer fra mig i morgen (sidste shipment inden påske)... Der er 14 dages fuld returret iflg. købeloven...og behørig faktura udstedes naturligvis til brug for skattefar m.m. |