Dato: 04-04-2007 10:31:17
Forfatter: Thomas1974
Nu har jeg så bestilt begge to, kunne ikke lige vælge.
Har dog et par kommentarer til din shop. Synes den funker super super godt og hurtigt, men.
- jeg gider ikke skulle til at tilmelde mig e-wire for at betale, hvorfor ikke få en aftale med
PBS i stedet, så dyrt er det vidst heller ikke. Nu betalte jeg så denne gang med bankoverførsel, hvilket jeg ellers aldrig gør, så i ethvert andet tilfælde var jeg smuttet igen (men nu manglede jeg en ny mappe, og jeg har jo trods alt muligheden for at hænge dig ud til evig tid herinde hvis noget skulle gå galt).
- Hvorfor er mapperne delt i 2 skærmbillederne, ca. 15 på side 1 og så nogle få på side 2, kunne man ikke have det på en, hellere scrolle end skulle skifte side.
Tak for din bestilling Thomas

Jeg tør godt love dig, at du ikke vil blive skuffet over kvaliteten!
Også tak for de pæne ord om butikken

Opdelingen af billederne kan jeg desværre ikke ændre på...det er butiksløsningens (ScanNet) opsætning...
Men jeg vil give dig ret...det irriterer også mig, at det ser sådan ud!
Selvfølgelig kan du hænge mig ud her...hvis jeg ikke skulle være et ærligt menneske

Men det behøver du nu ikke at være nervøs for!
Jeg har drevet MILLA-PETIT Denmark i knapt 1½ år nu...og har stor fremgang...
Omkring PBS...det har ikke stoppet nogle af mine kunder...og jeg har rigtigt mange...private + offentligt
og privat erhverv...de har tilsyneladende tillid til mig...og det kan man også have...112%

Det har været oppe at vende her tidligere...omkring PBS...og statistikken for
EWIRE betaling, som også blev omtalt
(jeg husker, at det var en meget lav %) gælder ikke for min butik...jeg ligger på ca. 50% EWIRE kunder...
Erhverv bruger dog bankoverførsel mod
Faktura 
Vi iværksættere lader os jo ikke stoppe...hvis vi har en idé / et mål eller der er noget vi VIL have...det er det vi kendt for, ikke