Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VILDT AMINO TILBUD!!!

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-04-2007 10:31:17 Forfatter: Thomas1974
Nu har jeg så bestilt begge to, kunne ikke lige vælge.

Har dog et par kommentarer til din shop. Synes den funker super super godt og hurtigt, men.

- jeg gider ikke skulle til at tilmelde mig e-wire for at betale, hvorfor ikke få en aftale med PBS i stedet, så dyrt er det vidst heller ikke. Nu betalte jeg så denne gang med bankoverførsel, hvilket jeg ellers aldrig gør, så i ethvert andet tilfælde var jeg smuttet igen (men nu manglede jeg en ny mappe, og jeg har jo trods alt muligheden for at hænge dig ud til evig tid herinde hvis noget skulle gå galt).

- Hvorfor er mapperne delt i 2 skærmbillederne, ca. 15 på side 1 og så nogle få på side 2, kunne man ikke have det på en, hellere scrolle end skulle skifte side.

Tak for din bestilling Thomas

Jeg tør godt love dig, at du ikke vil blive skuffet over kvaliteten!

Også tak for de pæne ord om butikken

Opdelingen af billederne kan jeg desværre ikke ændre på...det er butiksløsningens (ScanNet) opsætning...

Men jeg vil give dig ret...det irriterer også mig, at det ser sådan ud!

Selvfølgelig kan du hænge mig ud her...hvis jeg ikke skulle være et ærligt menneske

Men det behøver du nu ikke at være nervøs for!

Jeg har drevet MILLA-PETIT Denmark i knapt 1½ år nu...og har stor fremgang...

Omkring PBS...det har ikke stoppet nogle af mine kunder...og jeg har rigtigt mange...private + offentligt

og privat erhverv...de har tilsyneladende tillid til mig...og det kan man også have...112%

Det har været oppe at vende her tidligere...omkring PBS...og statistikken for EWIRE betaling, som også blev omtalt

(jeg husker, at det var en meget lav %) gælder ikke for min butik...jeg ligger på ca. 50% EWIRE kunder...

Erhverv bruger dog bankoverførsel mod Faktura

Vi iværksættere lader os jo ikke stoppe...hvis vi har en idé / et mål eller der er noget vi VIL have...det er det vi kendt for, ikke

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 12:08
Hej igen og tak for svar, satser nu ikke på at hænge nogen ud, det var ment som en joke.

Men det var godt reddet, er ganske sikker på at alt klapper, men vil stadig sige at I alle tidligere tilfælde end netop dette dropper jeg handlen, hvis jeg skal til at tilmelde mig e-wire el. lign for at betale, gider kun direkte kreditkort betaling.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 12:18
Dato: 04-04-2007 12:07:39 Forfatter: Thomas1974
Hej igen og tak for svar, satser nu ikke på at hænge nogen ud, det var ment som en joke.

Men det var godt reddet, er ganske sikker på at alt klapper, men vil stadig sige at I alle tidligere tilfælde end netop dette dropper jeg handlen, hvis jeg skal til at tilmelde mig e-wire el. lign for at betale, gider kun direkte kreditkort betaling.

Jeg opfattede det også som en joke...det ville jo i så fald kunne gælde begge veje, ikke

Du kan føle dig helt sikker hos os!

Dine tasker er bestilt her kl. 11.48...og kender jeg min producent ret...så shipper de dem i dag...

Ja, ikke ...jeg tog udgangspunkt i mig selv...er der noget jeg VIL...så skal INTET stoppe mig!

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 17:53
Sætter lige deadline på disse AMINO Tilbud...

Tilbuddene gælder april måned 2007 ud

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 18:00

Nu vi er i gang, sælger du så også valutamapper tro jeg de kaldes, med plads til flybilletter, bonuskort og pas mm., synes ikke jeg kunne se det.

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:06
Dato: 04-04-2007 18:00:07 Forfatter: Thomas1974

Nu vi er i gang, sælger du så også valutamapper tro jeg de kaldes, med plads til flybilletter, bonuskort og pas mm., synes ikke jeg kunne se det.

Hej Thomas!

De har i hvertfald haft...men jeg har ikke gjort så meget ud af deres serie med Punge...

Jeg kigger efter...og skriver lige dig en besked her...

P.S. Har du fået en mail fra mig om shipping er foretaget kl 15.58 i dag?

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 18:13
Yes yes, modtaget, så er spændt på at se dem 
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 18:29
Hej Thomas!

Godt

De har 1 model, som kan indholde flybiletter, pas, 14 kort, mønter, sedler + 1 ID kort...

Jeg kan sende dig billeder af den på mail...

Hvis der er andre, som skulle være interesserede...så sig lige til...så ligger jeg den på butikken...

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 19:16
Så har jeg modtaget mine tasker, enhver tvivl er hermed bragt til skamme.
Super info under hele processen, super kvalitet tasker til en super pris, i det hele taget virkelig god oplevelse.

Så hvis der er andre der mangler taske er det bare med at slå til.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:27
Hej Pia,

Jeg vil gerne have lidt informationer omkring de punge du kan skaffe, da jeg er på jagt efter en ny lækker pung :)

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)