Hej. Jeg står og vakler mellem 2 fløjet contra 3 fløjet look på lige præcis denne side. Hvordan virker det 3 fløjet look rent grafisk og oversigtsmæssigt på dig ? |
Og siden du skal kigge på :o)
Hej. Jeg står og vakler mellem 2 fløjet contra 3 fløjet look på lige præcis denne side. Hvordan virker det 3 fløjet look rent grafisk og oversigtsmæssigt på dig ? |
Effektfuld og behagelig massage. Få 20% aminorabat !
Og siden du skal kigge på :o) |
Effektfuld og behagelig massage. Få 20% aminorabat !
der findes jo rules of third :) så 3 er ofte et godt valg.. prøv at arbejde lidt mere med typografien of whitespace.. noget mellemrum er altid godt og gør ofte tingede mere indbyende og lettere at læse |
Hej Massør som er grundig :) Som dtlv også skriver det bliver 3 tit brugt.. Dog skal man passe på at det ikke kommer til at se en smule for kedeligt ud. Det ser nemlig lidt for tørt ud.. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
lidt mere liv billeder , der viser hvad du tilbyder gerne man yder mere og det er ikke kun forbygge og skader men også for yde mere og bedre velvære , frem med positive første og gerne hvorfor dig lige dig og gerne links til referencer behøver ikke give mindre sygefravær lidt mere positive det er drivkræften den positive energi |
Halløj. Lidt kommentarer i den kritiske ende :-) (så stop med at læs hvis du ikke vil høre det) 1. Få styr på dine headlines i <h>-tags og derudover få styr på fontstørrelser, farver mv. 2. Dine kolonner er sådan set ganske fine, men jeg ved ikke om de står for tæt eller om der mangler en anden farve baggrund i enten de to yderste kolonner eller den midterste (det flyder lidt sammen når der ikke grafisk er noget der skiller det ad udover 5mm luft. 3. Udnyt de tre kolonner optimalt! - Når du har tre kolonner har du 3 unique spaces. Det er toppen af hver kolonne (dette ser folk uanset hvilken opløsning de kører med næsten) - Her smider du dine 3 bedste tilbud! (Hvorfor? Fordi jeg tror på at dem der er havnet på din hjemmeside har en eller anden form for interesse i at få massage - og derfor ikke nødvendigvis behøver at se gentagelser af fordelene derved, men fx se 1 space hvor fordelene er beskrevet (har du allerede) 1 space med forskellige slags massage og 1 space med priser - så har du AL relevant information samlet - BUM! 4. Jeg ville aldrig på min forside sætte begrænsninger som "max så og så mange massager" og "Jeg holder pauser.." - Jeg ved godt din hensigt er at sige der er kvalitet i det du laver og at du ikke bare står og kværner løs for at skynde dig at skovle penge ind - MEN jeg tror (eftersom jeg selv gjorde det ved første indskud) at det opfattes negativt. Du kan altid gøre opmærksom på dette andre steder på din side end lige som det allerførste (og vigtigste) sted på siden. 5. Få styr på dine urls så det bliver eks. roskildedybdemassage.dk/firmamassage istedet for "side.asp?Id=67655" Får du styr på de ting først og fremmest - og måske smækker et lækkert billed ind også - så tror jeg det bliver helt godt :) Undskyld hvis jeg er for hård. Men indholdet er sgu korrekt, du skal bare flytte lidt rundt før jeg tror det fanger optimalt =)
mvh thasje |
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup