Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck guld. Vand er det nye gær!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Hvor er det sindssygt at vi reagerer på den måde, bare ved tanken om at vi skal koge vand inden vi må indtage det. Det er jo ikke fordi vi er løbet tør.

Panikken sætter jo ind lige så snart noget, vi er vant til at have i overflod bliver "taget fra os".

Med ét kan folk pludselig ikke huske, hvordan man koger vand, og så skal der død og pine købes vand på flaske - om man så skal trampe naboen ned, for at få fat på det Big Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 03:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Nerløe:
Med ét kan folk pludselig ikke huske, hvordan man koger vand, og så skal der død og pine købes vand på flaske - om man så skal trampe naboen ned, for at få fat på det Big Smile

Det er også en vanskelig disciplin at koge og køle vand :o)

Det er selvfølgelig mere besværligt og ret irriterende, men de kaotiske scener jeg så i dag, var helt ude af proportioner i forhold til dette.

Hans Stokholm Kjer:
I må godt hente et glas vand hos mig.
Hvis jeg ikke er hjemme, er der en udendørs hane omme ved nord-terrassen.

Du er et godt menneske Hans. Og selvom jeg kan se at du bor et stykke væk, ville jeg ikke blive overraskt hvis nord-terassen indenfor kort tid, er overrendt af paniske københavnere der har fundet et sted de kan få vand :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:52

I Skagen har vi noget af det mest rene og velsmagende vand overhovedet - og masser af det!

Vi har sat en bom op ude ved indkørslen til byen, og du kan hente alt det vand du vil, hvis du betaler bompengene. Kr. 5.000,- pr. køretøj.

Men så må du også blive og se den smukke solnedgang!

Mette - som gerne vil købe aktier i vand

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)