Jeg har designet en serie i stål som jeg ønsker at få produceret.
Jeg ved ikke hvor meget det vil koste mig at producere henholdsvis 1 stk. >< 2.000 stk. men hvis der er nogle der kan hjælpe mig, er det måske ikke langt ude i fremtiden for mig.
Jeg tænker at Kina ville være billigt, men har vi nogle i Danmark der ville kunne klare jobbet? Og til hvilken pris i så fald?
Derudover vil jeg gerne høre lidt om hvilke processer jeg skal igennem, før jeg selv står med produkterne i hånden, pakket og klar til at ramme butikkerne. Jeg har tegnet konstruktionerne i et 3D-program på computeren, så de er visuelt klar. Hvis jeg nu finder en producent i Danmark eller Kina, hvad gør jeg da?
Du bliver nok nødt til at være meget mere specifik med hvad porducenten skal kunne, f.eks standsning, svejsning, laserskæring, drejning /fræsning, gnistning, overfladebehandling .... osv.
Jeg arbejdet til daglig som konstruktør ved en maskinfabrik og jeg kan hurtigt hjælpe dig med nogle ca. priser på hvad de forskellige ting vil koste dig i Danmark og i Kina. Da vi får producere begge steder selv. så kan jeg give dig lidt hjælp