Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til valg af webshopløsning - også gerne et bud

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge en billig webshop. Webshoppen er en tøjbutik og skal understøtte en "almindelig" tøjbutik.

Efterspørger gode ideer og ting jeg bør overveje inden et valg af løsning?

Krav til webshoppen:

• sammenhæng mellem den fysiske butiks design og webshoppens design. Der foreligger noget designmateriale som man kan tage udgangspunkt i. Med design behøves der ikke laves et komplet design af en shop. Der er bare krav til fonte, farver
  • Det skal være muligt at poste nyheder og billeder på shoppen - altså noget blog funktionalitet.
  • en side med præsentation af den fysiske butik - måske noget slideshow med billeder.
  • shoppen skal håndtere at kunne sælge tøj - dvs. forskellige farver og størrelse på produkter.
  • Brugervenlighed er vigtigt. Vigtigere end rigtig mange muligheder og skalerbarhed.
  • Pris er vigtigt. Overvejede en hosted løsning, men synes de virkede gamle og grimme og tror ikke de vil kunne matche behovet for tilpasset design. Men shopify kunne være en mulighed.

Forslag til løsning modtages med kyshånd. Kan ecommerce i wordpress klare opgaven? Prestashop? Hvad vil være det oplagte valg?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Shopify er da oplagt

Du kan se mit bud på en løsning på www.themebox.dk

Venlig hilsen
Ole
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:12
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27

OK, tak for svarene. Tror lige jeg jeg skal lave lidt mere research og fundet ud hvad der er af krav til webshoppen.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:45

Jeg tror det er en god idé at fokusere lagerstyring - mulighederne for at integrere webshoppen med den eksisterende detail-løsning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)