Hej alle Kort fortalt har jeg en webshop kørende som sælger tøj bolig og accessories og som har vist sig at være gået ganske forrygende indtil nu. Desværre må jeg også sande at nogen ting sælger bedre end andre og det område hvor jeg fornemmer en rigtig god succes er alt hvad der har med bolig og tilbehør at gøre. Jeg har derfor taget denne beslutning at sætte mindre og mindre fokus på tøj siden og sætte mere og mere fokus på bolig og tilbehør. Heriblandt vare som pedal affaldspande, retro spande, lysestager, skåle, knive, badeværelse, køkken, glas lamper osv osv. Jeg søger leverandører som kan være med til at udvide mit sortiment indenfor disse kategorier og forhåbentlig få gang i en fornuftig vækst. Hjælp mig med at finde nogen gode leverandører indefor dette område? Jeg har fået bygget en god solid database op som har tilknyttet godt 600 medlemmer pt. Disse medlemmer for besked hver gang der bliver lavet nye tiltag eller der kommer nyheder. Dette har ligeledes også vist sig at godt 35 – 40 % af omsætningen kommer via disse nyheds mail og resten via søgeord på nettet. Jeg fik for godt 3 måneder siden etableret en facebook side som bliver brugt til at sende tilbud nyheder konkurrencer og andre spændende tiltag ud på. Denne facebook side har fået godt 80 medlemmer på 3 måneder. Med de rigtige produkter er jeg sikker på at kunne komme rigtig langt og få øget mine egen kundekreds og omsætning :-) Shoppen kan ses her: www.trendbazaren.dk Jeg vil meget gerne høre fra jer ? Husk at mange leverandør kun ønsker at sælge hvis man også har en fysisk butik. Jeg har kun webshoppen. Håber at høre fra jer. Rigtig god weekend`
|
Hvis det er i orden, vil jeg da tillade mig at henvise dig til min egen side, på hvilken du kan finde mange grossister, hovedsageligt fra Europa. Der er allerede flere grossister omtalt indenfor det område du søger og har samtidig en bunke liggende der løbende vil blive annonceret på siden, så måske du kan finde lidt held der. Der er intet andet i det for mit vedkommende ud over at jeg synes grossister er svære at finde og derfor ville lave en side hvor det var lidt lettere for butiksejere at finde disse grossister.
Men du kan finde siden her... Håber det måske hjalp lidt.