Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Utroligt hvad en lille opdatering kan gøre!

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer:

Hey!

Satme utroligt at se hvad en lille opdatering i title og meta description kan gøre Smile

Fik 50% flere besøgende den første uge på "ugle halskæde" til min shop der sælger billige smykker blot ved denne lille opdatering:

Prøv det derude, bare et lille råd! Big Smile 

Spændene har i min smykke shop eksperimenteret med at skrive med Capslog på det udvalgt søgeord. Måske jeg også skulle prøve med pile og hjerter.

Dog skal der også være en grænse for hvornår det er for meget synes jeg :-)

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 12:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er utroligt hvad en lille opdatering kan gøre ja - jeg har fejlagtigt haft samme title tag på varelister på Auto-Butikken.dk - Nemlig "Auto-Butikken.dk - Danmarks Billigste" Dette er skiftet ud med "Varegruppens navn - Danmarks Billigste" Det betyder at jeg er gået fra ikke at være repræsenteret på Google på de enkelte søgeord, til at ligge på side 1, på alle næsten 200 relaterede søgeord. 

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:35
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 13:55

Nu har jeg prøvet at sætte koderne ind på min side med gulvmaling, og det ser rigtig godt ud.

Hvad tæller sådan en pil som i tegn? Er det koden som tæller, eller bare pilen? (jeg tænker på de 67-70 tegn)

Mvh

Michael Haahr

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 20:28

Jeg har denne her WP blog side Billig flybilletter til New York

Hvordan i all i on SEO sætter jeg koden ind så hvert indlæg, har de tegn ved hver søge ord ?
Jeg kan godt få det til at virke på forsiden med ved indlæg.

Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:45

(Der skal stå men ikke ved indlæg)

Er der ikke nogen der ved dette ?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)