Jeg bruger Macs ical kalender program på mine computere/ipad. Disse synkroniserer med Google Calendar, så alt hele tiden er up-to-date. Det samme gør min HTC og hvis jeg sidder ved en anden computer, kan jeg altid tjekke min kalender på google.com/calendar
Derudover bruger jeg nozbe.com til at styre mine projekter og planlægge min hverdag, så jeg ikke lige pludselig har opgaver for 20 timer på en dag :-)
Jeg benytter Outlook 2010 med Business Contact Manager og pushmail koblet til Microsoft Exchange.
Det gør, at kalender, kontaktpersoner og mails er tilgængelige på praktisk talt alt, som har internetforbindelse, enten via Outlook, Mobilens kalenderfunktion eller via Outlook Web Access. Og det hele er konstant synkroniseret.
På den måde er der sikret backup af kalenderen, mails og kontaktpersoner, og jeg risikerer derfor ikke at miste dem.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Da jeg er mac bruger, bruger jeg ical til at holde styr på dette. Som suplement, bruger jeg Wunderlist til at sætte huskelister op med. Det er samtidig apps til Mac, Windows, IOS og Android, så man kan holde sig synkroniseret på alle sine gadgets.
Jeg kører mailen over Kerio som giver en Exchange funktionalitet hvorfra alle mine kalender aftaler og mails bliver synkroniseret.
Jeg benytter iCal til at holde styr på min kalender som så synkroniserer op mod min server - så min kalender altid er tilgængelige på enten nettet eller direkte på min iPhone :-)
Det samme gør min kærestes og så har vi mulighed for at se hinandens kalendere som gør det meget nemmere at planlægge vores liv :-)
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Jeg bruger Google calender, det er super effektivt, jeg indtaster for det meste alle aftaler på min pc. Og 2 minutter efter er min telefon kalender automatisk synkroniseret med computeren, og er helt up2date.
Jeg benytter Outlook 2010 med Business Contact Manager og pushmail koblet til Microsoft Exchange.
Det gør, at kalender, kontaktpersoner og mails er tilgængelige på praktisk talt alt, som har internetforbindelse, enten via Outlook, Mobilens kalenderfunktion eller via Outlook Web Access. Og det hele er konstant synkroniseret.
På den måde er der sikret backup af kalenderen, mails og kontaktpersoner, og jeg risikerer derfor ikke at miste dem.
Dbh. John
Det samme her, dog uden Business Contact Manager, den har jeg aldrig lige grejet. Og Exchange er selvfølgelig på vores hostede exchange.
Og nu vi er ved det, så har jeg også gode erfaringer med Kerio Connect, som er Kerios mailserver/groupwareserver, den er rigtig god i mixede miljøer, med Windows, Mac, gamle klienter osv.
Det er helt klart en smags sag, men jeg vil nok ikke købe aktier i et firma, der sælger den gammeldags papirkalender - fremtiden er online enten via nettet, smartphones eller lignende.
Googles kalender med sync til min android telefon. På kan jeg jo altid tilgå den enten via en browser eller med min mobil. Og så har jeg linket den med doodle.com så hvis man kan planlægge noget med mig kan man blot gå til doodle.com/arendtsen for at se hvornår jeg har tid. (Forudsat jeg har opdateret min kalender.)