Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp skaaaat

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej alle

har lige fået et fin opkald fra skat der mener at jeg har brugt en bil i 2 år(virksomhedsbil) uden at betale ekstra bonus gode til skat.

Jeg har været med ejer af scandia  hvor bilen var købt og jeg var registeret som bruger af den, dvs at jeg skulle beskattes. Men nu er virksomhed er blevet solgt og under konkurs hos en anden ejer. Og bilen har jeg overført til mit anden virksomhed som jeg efterfølgende fik solgt.

Spørgsmålet er så hvem er den ansvarlige for indberetning af mig som bruger af bilen.Miin bogholder, revisor?mig selv som løn modtager??

Hvad gør man så nu...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

ingen ved noget om det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
Spørgsmålet er så hvem er den ansvarlige for indberetning af mig som bruger af bilen.Miin bogholder, revisor?mig selv som løn modtager??

Du er selv ansvarlig for at kontrollere, hvem og hvad der indberettes på dit cpr-nr.  Hvem der har indberettet hvad bør du kunne se i din skattemappe.

Hvis SKAT har tænkt sig at ændre din ansættelse hører du skriftligt om dette. Så er det bare at gøre indsigelse og forklare sagens rette sammenhæng.

/Henrik

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11

jo men skat mener nu at jeg skulle ahve betalt  skat for fri bil, og jeg er lid målløs, da det er vel virksomhed der er ansvarlig for at indberette det..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)