Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en god tekstforfatter!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Til vores forretningswebsite, skal jeg bruge en tekstforfatter.

Du skal kunne sælge varene igennem tekst, og skrive levende tekster. Her er IKKE tale om SEO-tekster, der er tale om professionelle tekster, der skal sælge. Men det er selvfølgelig ikke at forglemme at hver sides keyword gerne må nævnes således at siden samtidigt bliver SEO optimeret.

Der er tale om alle tekster på hjemmesiden, inkl. forsiden. Der er skrevet nogle tekster på siden nu, som du kan bruge som inspiration. Du får selvfølgelig af vide på hver side, hvad den handler om. Hvad priserne du skal flette ind er.

Det er vigtigt for os, at du ikke bare omskriver det vi har skrevet. Men at du virkelig formår at oplyse, og sælge varene overfor vores potentielle kunder. 

Det er indenfor mad branchen. 

Der er tale om 15-20 tekster der skal være ca 10 linjer.

Nogle få tekster (3-5) skal være længere - Op til ca. 25 linjer.

Derudover skal du gennemgå 2 tekster af ca. 1 side. med vores betingelser hvor der skal laves korrektur, og der skal måske omskrives lidt. 

Der vil med tiden sikkert komme flere opgaver. 

Det blev lidt rodet. Men skriv en cirka pris, eller nogle vejledende priser til mig på PM. Og så vender jeg tilbage.

Husk - Pris er ikke vigtigere end gode kvalitets tekster. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Rasmus Hjordt fra TekstCentralen .

Han skriver nemlig først med indhold og læsbarhed i tankerne INDEN seo-elementerne så tilføjes.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)