Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for et sammenarbejde med en programmør

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K.
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Det drejer sig om at jeg har en virkelig god idé til en hjemmeside. Detsværre har jeg ikke selv erfaring med programmering, kun hjemmeside design. Der skal laves noget bruger system, betalingssystem og annonce system, Så hvis det skulle være noget for dig så kontakt mig, for yderligere information :)

Mobil: 42330634

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 21:03

Såfremt du har noget kapital og er interesseret i at få en god pris på din side, gennem outsourcing af udviklingen kan du sende mig en besked her på Amino eller igennem Jvcor@hotmail.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:06

Hej Adjones

Smid gerne en mail på admin@e-sorensen.dk - Så tager jeg et kig på det og giver dig en lavpris :D

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08

S.H:

Såfremt du har noget kapital og er interesseret i at få en god pris på din side, gennem outsourcing af udviklingen kan du sende mig en besked her på Amino eller igennem Jvcor@hotmail.dk

Enig. Du bør udarbejde en kravspecifikation, samt en SWOT - derefter er du velkommen til at sende mailen til mig jh@webname.dk - så får du et godt tilbud retuneret, samt gratis sparing via mail eller telefon, hvor vi kort gennemgår din idé fra A-Z samt potentialet, i hvordan du skaber en god forretning ud af det :-)

Fra København K.
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:55

Hej Amino :) Jeg har udarbejdet en Swot analyse, men af sikkerhedsmæssige oversager har jeg det ikke godt med at offentligegøre den :)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:00

Jannik bad bare om at få en SWOT tilsendt - ikke at du skulle offentliggøre den her på amino.dk (medmindre Jannik så er en hat og gør netop det!!!). 

André:

Hej Amino :) Jeg har udarbejdet en Swot analyse, men af sikkerhedsmæssige oversager har jeg det ikke godt med at offentligegøre den :)

Rolig nu James Bond...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:47

Peter1982:

Jannik bad bare om at få en SWOT tilsendt - ikke at du skulle offentliggøre den her på amino.dk (medmindre Jannik så er en hat og gør netop det!!!). 

André:

Rolig nu James Bond...

Enig :) Jeg tilbød dig blot at bruge et kvarter af mit liv, på at læse din SWOT igennem, og give dig mine bedste råd :-) Du kan se min mail i signaturen :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)