Det drejer sig om at jeg har en virkelig god idé til en hjemmeside. Detsværre har jeg ikke selv erfaring med programmering, kun hjemmeside design. Der skal laves noget bruger system, betalingssystem og annonce system, Så hvis det skulle være noget for dig så kontakt mig, for yderligere information :)
Såfremt du har noget kapital og er interesseret i at få en god pris på din side, gennem outsourcing af udviklingen kan du sende mig en besked her på Amino eller igennem Jvcor@hotmail.dk
Såfremt du har noget kapital og er interesseret i at få en god pris på din side, gennem outsourcing af udviklingen kan du sende mig en besked her på Amino eller igennem Jvcor@hotmail.dk
Enig. Du bør udarbejde en kravspecifikation, samt en SWOT - derefter er du velkommen til at sende mailen til mig jh@webname.dk - så får du et godt tilbud retuneret, samt gratis sparing via mail eller telefon, hvor vi kort gennemgår din idé fra A-Z samt potentialet, i hvordan du skaber en god forretning ud af det :-)
Jannik bad bare om at få en SWOT tilsendt - ikke at du skulle offentliggøre den her på amino.dk (medmindre Jannik så er en hat og gør netop det!!!).
André:
Hej Amino :) Jeg har udarbejdet en Swot analyse, men af sikkerhedsmæssige oversager har jeg det ikke godt med at offentligegøre den :)
Rolig nu James Bond...
Enig :) Jeg tilbød dig blot at bruge et kvarter af mit liv, på at læse din SWOT igennem, og give dig mine bedste råd :-) Du kan se min mail i signaturen :)