Hej, Findes der et ”program” der automatisk kan opsættes til at lave ugentlige pristjek af produkter i andre webshops? v.h. John Larsen |
Det kunne i hvert fald være RIGTIG smart.
Jeg følger med på sidelinjen :0)
Hej, Findes der et ”program” der automatisk kan opsættes til at lave ugentlige pristjek af produkter i andre webshops? v.h. John Larsen |
Det kunne i hvert fald være RIGTIG smart. Jeg følger med på sidelinjen :0) |
Find mere om mig på Linkedin
vi bruger det... det samme gør vores kollegaer, og det er det værste der er sket for branchen.... men helt sikkert noget der kommer forbrugeren til gode. |
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Hej Martin, Har du evt. en link til programmet eller lignende? v.h. John Larsen |
Ja, det gør jo det, at kvalitets produkter bliver solgt til spotpris og kun kunden får noget ud at handlen. |
Det er data vi får igennem en prisportal, så der er ikke noget fantastisk i det, hvor efter vi så har lavet noget kode som behandler det data vi har fået. fik vi ikke dataen foræret, er jeg ret sikker på vi selv ville kunne hente priserne, det er blot et spørgsmål om at lave en kode som crawlede de ønskede sider. |
Nemlig, så når man endelig finder et produkt der ikke er "smadret" er det at holde kortene tæt ind til kroppen... |
Som udgangspunkt må der findes noget færdigudviklet som er lige til at gå til - nu kan sådanne værktøjer jo bruges i forskellige sammenhænge og ikke nødvendigvist i relation til at presse markedspriserne i en nedadgående retning. Kunne jo også være til overvågning af egne brands hos kunderne for at sikre at priserne og derved produktet image ikke bliver "smadret". |
Hvis det er for at styre et marked, så skal du passe på da dette ikke er lovligt... |
Det er ikke for at styre markedet - men man har lov til at følge udviklen i prisniveauet.... |