De er simpelthen super billige https://meebox.net de er aldrig nede og billige pris og super de ringer tilbage vis skriver til dem og dette ved jeg selv grundet min side www.stripdanmark.dk er aldrig nede og er prisen er lav , hvad kan man mere forlange
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Oplevede små udfald på serveren igår, Søndag - Oprettede support ticket og bom, 10 minutter efter var der svar om at de ville kigge på det, og få minutter efter var det hele stabilt igen, hvorefter jeg modtog svar herom og hvor fejlen lå.
Har altid kun modtaget positive og grundige besvarelser på spørgsmål og servicehenvendelser. De har virkeligt fat i den lange ende :-)
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Tusinde tak for svarene! Efter et par udregninger osv. er jeg endt med, at det nok er Meebox.net der skal afprøves først :-) Det lyder og ser ud til, at være en troværdig side, og med alle jeres anbefalinger, er det helt klart den, jeg hælder til!
Wow... Tak, alle sammen! Helt vildt overvældende. Det betyder sgu meget!
On-topic: Sebastian - hvis du har nogle spørgsmål af enhver tænkelig art, så send mig endelig en mail på ace@meebox.net - så finder vi den rette løsning til dig.
Jeg har lige fundet en ny og lækker funktion til min hjemmeside, så der går nok lige en uge eller to mere :-)
Men helt klart! Jeg har jo efterhånden fået at vide, at Meebox har god service, og min research viser også, at det er den billigste, så helt klart. Helt klart! :-)