Jeg sidder her, og er snart klar til, at ligge min nye hjemmeside på nettet, men da jeg (som så mange andre) gerne vil spare mest muligt, ville jeg gerne have et par råd mht. webhostings
Kan I anbefale et webhosting-firma, der giver den bedste pris for mest plads osv.? Hvad er det "vigtigst" at få med, når det handler om, at købe webhosts? :-)
Jeg skal uploade mit website fra Espresso til Mac, hvis det spiller nogen vild rolle.
MaxiWeb er også et ret godt bud. Hvis du kan nøjes med 50 mb plads - så er det faktisk gratis - hvor du kun skal betale for domænet. Ved ikke om man kan kalde det billigt nok? ;)
Hvad er det "vigtigst" at få med, når det handler om, at købe webhosts? :-)
Det er i hvert fald vigtigt at undersøge betingelse og vilkår grundigt, når du skal bestille din hosting abonnement. Isærligt det, der står med småt. :) Billigt er ikke altid godt.
Ellers vær opmærksom på disk plads, så det er nok plads til din hjemmeside; trafik, hvis du forventer mange besøg; styresystem (Linux anbefales!); database og PHP version, hvis din hjemmeside er lavet i CMS (det er jeg næsten 100% sikker på, den er).