Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino solgt

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-04-2007 10:02:00
Forfatter: Brian Frænde - inmende
Må vi høre hvem din kilde er ? .. Og i så fald, er den virkelig pålidelig ?..

Min kilde er redaktøren for deres internationale-sektion, Ednaerf Nairb, som må betegnes som en yderst troværdig kilde :p

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:00

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 12:39
Vi vil hører prisen kan huske da eksperten blev solgt var der tal oppe fra 100.000 - 1.000.000 + fast job hos idg, men du kan vel nok få den længere op eller er du blevet spist af med et års abon. på børsen (det var en joke)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Dato: 01-04-2007 12:39:08
Forfatter: den rigtige mk
kan huske da eksperten blev solgt var der tal oppe fra 100.000 - 1.000.000 + fast job hos idg, men du kan vel nok få den længere op eller er du blevet spist af med et års abon. på børsen

Amino har selvfølgelig et mere købestærkt publikum, men Eksperten er alligevel så meget større at dem må være en sjat mere værd end Amino. Hvis ejeren af Eksperten solgte for under 1.000.000 har han i hvert fald dummet sig - selv dengang kendte jeg en der var villig til at give 1mio for siden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 14:37
Ja det var også bare skud i tågen, der var hæftig debat om det derinde dengang hvor alle mulige og umulige kom med bud, hvad Jakob reelt fået er der nok ikke så mange af dem som ved :-) men ja 1 mill lyder vel okay, selvom jeg aldrig ville eje den, den er kørt så meget i sænk at der skulle offres en del for at få den op på rette spor igen, efter min mening, men dengang havde man muligheden for at lave en sund forretning tror jeg :-)
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:11

Jeg er lige begyndt at debattere her og har lige læst Thorborgs bog omkring e-handel, og faldet godt tilpas i dette forum, så da jeg læste at Amino vil blive solgt fik jeg et chok, men det var godt at der nogen der følger med i kalenderen :). Jeg sidder her på kontoret og udvikler min e-shop nu og har derfor glemt alt om tid og sted.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 21:16
Aprilsnar!

Den var lige styg nok til at vi hopper på den Martin...
God søndag til alle!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:32
I er ikke så nemme at narre, øv :-)

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:38
Næste år skriver du den som en nyhed ligesom det med virksomhedsbørsen, så er der ikke nogen der afslører det er en april snar så hurtig, og derved får du flere til at hoppe på den ;)

Men dejligt at se en realistisk aprilsnar.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Skrevet kl. 22:57
Realistisk... hmm hende jeg duskede i nat vågnede op i morges og sagde hun havde helt glemt at sige hun var smittet med HIV..... det kunne da også godt være realistisk, men det var sku ikke engang sjovt, blev lidt bleg
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)