Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prissætning for vikarer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 159
Fra  VikarDanmark Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle... Som i tydeligt ser er jeg ret ny på Amino, men må sige det er et dejligt sted for alle os iværksætter agtige folk...

Jeg er stort set klar til at søsætte et vikarbureau, som skal beskæftige folk i social og sundhedssektoren, og pleje sektoren generelt, jeg har fået nogle konkurenters prislister og har sat mine priser lidt derefter. Sagen er jeg synes der generelt er en ret stor fortjeneste (som jo er dejligt nok, men efter feriepenge og lign er betalt ligger avancen på mellem 70 - 150 kr pr time en vikar er ude), synes det er lidt voldsomt og vil gerne høre om andre har erfaringer med at prissætte vikarer, helst hvis det er nogle som bliver sendt ud i den offentlige sektor.

Og vil gerne høre jeres meninger om at sætte sine priser et godt stykke under konkurrenternes, jeg vil ikke skubbe for meget til nogen jo, ville være dejligt hvis alle elsker alle resten af livet jo.

Mvh

Jacob

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lidt erfaring mht. brug af vikarer... Men det er mere dårlig erfaring end god erfaring... Enten har jeg været uheldig eller også har de vikarer jeg har fået været lidt for sløve... Jeg valgte på et tidspunkt at bruge et stort vikarbureau og betalte også en ret høj timepris, men alt var også i orden... Jeg vil råde dig til at yde en god service, for du kommer tit til at støde på utilfredse kunder.. Hvis din service er god, så tror jeg også at dine kunder vil betale den rigtige pris... Naturligvis er det også vigtigt at du får skabt en god portefølje af dygtige vikarer og ikke kun tung-i-arbejde vikarer...

Held og lykke med det...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)