Hej alle sammen! Jeg har lige oprettet mig herinde, for at få lidt hjælp. Jeg håber virkelig at jeg kan få lidt rådgivning. Jeg er i gang med at få lavet en webshop af et bureau. tilbage i Maj/Juni skrev jeg under på en kontrakt hvor der stod pris, og leveringstid. (Dog stod der på kontrakten at hvis der skulle ændres i designet kunne der tillægges lidt ekstra tid) - Desuden fra dén dato hvor jeg underskrev, startede samtidig support og hosting tiden på ét år. Jeg skulle betale beløbet i 2 rater, hvilket jeg har gjort. Den første løb til tiden. Dog kom 2. rate lidt forsinket pga ferier m.v. Den er dog betalt nu. - Men vores webshop er væk fra test domænet. Hvad kan jeg gøre i sådan en situation? - Nedslag i prisen? - Alle mine penge retur? - Ny dato for hvornår mit abonnement startede? |
Regninger skal betales - også i ferien, men ser man bort fra det, og sammenholder med det faktum at du har betalt inden for rimelig tid, burde det kun være et spørgsmål om tid, inden der går en melding fra regnskabsafdelingen og op til programmøren, så han kan sætte din webshop online igen.
Hvis de ikke svare på mail, så prøv at ringe til dem. Det er selvfølgelig rigtig dårlig stil ikke at svare på mail, lige meget om du har betalt eller ej.
Jeg tror ikke firmaet ønsker et dårligt kundeforhold, bare fordi dine betalinger er gået lidt over tid. I så fald, vægter de ikke kundeservice særligt højt.
Kom gerne med en opdatering på hvad der sker i sagen.