Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har i nogle tips hvordan jeg kan sælge huset hurtigere

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
nu har jeg jo mulighed at omdele 100000 flyers i hele kbh til alle leje eje lejligheder, måske skulle jeg prøve det?

Off topic, hvad koster det at komme med i den omdeling? Skriv evt en PB med pris så tråden her ikke forstyrres...

F.s.a. hussalget, så slå koldt vand i blodet og vent på reaktioner efter folketingsvalget. Der er ingen med hovedet i behold der gør noget disse uger, med mindre man får noget så billigt at man ikke kan lade være.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg Rolf Høgh ;-)

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

hej

ja men jeg har valgt en absolut bedste sælger fra Rolf Høeghs kæde.....en sælger fra place2live fra farum en moden kvinde , der er vild med området, er vild med naturen i vores område osv.... så vi har valgt absolut bedste sælger  i hele kbh!

 

 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

vil også rigtig gerne på boligas top 10 liste af mest sete villaer i denne uge.. mangler kun 30 mere besøg.......(tænk at jeg går op i det!)

så måske i kan klikke på annoncen?bare klikke

http://www.boliga.dk/map.aspx?id=663047

 

Lina

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

hej

ja men jeg har valgt en absolut bedste sælger fra Rolf Høeghs kæde.....en sælger fra place2live fra farum en moden kvinde , der er vild med området, er vild med naturen i vores område osv.... så vi har valgt absolut bedste sælger  i hele kbh!

Så tror jeg ikke du kan vælge meget bedre.. Altså hvis hun har været trænet af Rolf ;) Han er en af de få, jeg faktisk syntes er virkeligt dygtige!

Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mozart musik i baggrunden ved åbent hus.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Opret en annonce der linker til en fb "page" hvor der udloves en dusør på x antal tusinde for at man kommer med en køber, så skal den nok også sprede sig :-)

Held og lykke med salget :-)

 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får fremstillet en video, lægger den på en specialfremstillet hjemmeside og får os til at køre en gang AdWords markedsføring, der er målrettet mod de lokale i området eller som søger et hus i Stenløse så du fanger en stor procentdel af dem der Googler efter et hus, der ser ud som dit og som er placeret i Stenløse.

Når det er sagt, oplever jeg, at huse i Stenløse ikke er svære at sælge.

Vi har jo det hele, byen, landet, S-tog nærheden til København og snart en motorvej, der vil få priserne til (relativt) at stige, da vi fremover vil kunne komme til Rådhuspladsen i bil langt hurtigere (det huskede din ejendomsmægler at skrive, ikke?)

Hvis du virkelig bor i Stenløse (og ikke i Knardrup) og de har husket at nævne motorvejen, så er de tilpas kvikke - hvis de fik overset denne pointe, så ville jeg være alvorligt bekymret.

Venlig hilsen

Christian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart det lyder lidt som spild af penge at dele flyers ud til hele københavns ejer- og lejelejligheder med mindre det næsten er gratis.

Et hus til 3,6 mill skal købes af et par med en indtægt på omkring 1 mill om året hvis de ikke har opsparing med. Efter finanskrisen kan der ca geares med 3,5 i forhold til indtægten. Måske kan kunne målrette flyers lidt mere efter dem med de højeste indtægter.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg bor i knardrup lille landsby som er freddet, der må hverken bygges flere huset eller nedlægges eller lign, ang motorvej, den rammer ikke  knardrup, vi har set på projektet som er ikke en gang er godkendt:)

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)