Klargjort IT baseret koncept inklusiv software. Jeg mangler en dynamisk, innovativ, udadvendt person, som ønsker sig at blive selvstændig men ikke har pengene til at komme igang. Det er ikke så vigtigt hvad du er uddannet til eller har beskæftiget dig med tidligere. Konceptet er klar til lancering og er baseret på "no cure - no pay" så vi skal altså ikke igang med at sælge i traditionel forstand. Indtjeningen kommer via profit sharing når vor software er implemeteret hos vore samarbejdspartnere rundt om i verdenen. Jeg vil selv deltage i processen herunder anvende mit store netværk i udlandet samt deltage i driften og udviklingen af konceptet (virksomheden) så meget som tiden tillader. Således at introduktionen af konceptet kan foregå professionelt og i et passende tempo er der oprettet et B2B website, som er oversat eller igang med at blive oversat til flere forskellige sprog. Det skal understreges at vi arbejder med virksomheder - ikke konsumenter. Skriv en mail med dit tlf. nr. så vil du blive ringet op straks efter. |
Partnerskab tilbydes
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)