Jeg kan godt følge Lone Ginnerup!
Du skriver Effektfuldt, hvorefter du viser fotoet af en kvinde, der tydeligvis har smerter! AV!
Det er ellers en klar og tydelig side med tydelige budskaber. Rent tekstmæssigt skal du altså få indføjet mellemrum efter kommaer! Midt på forsiden skriver du fx: "Massagen udføres med nærvær,ro,indlevelse og af en massør der kan lide sit arbejde." Indsæt mellemrum efter nærvær og ro, så der står "nærvær, ro, indlevelse". Ellers udmærkede tekster.
Nederst til højre er der et felt med nyheder. Teksten står centreret. Er det med vilje? Jeg vil foreslå dig at venstrejustere den. Det gælder også på siden Mine kompentencer. På denne side nævner du øverst fx Fysiurgisk Massage, 360 timer. Fortæller tallet noget om antal kursus-timer? Jeg vil foreslå dig at skrive, hvad tallet står for, ellers er det mere til forvirring.
Jeg vil foreslå dig at overveje et foto af en massagebriks, klinik-situation eller andet. Du har et foto af en kvinde, der ligger ned, men man ser kun hendes ansigt, arme og en del af ryggen. Men intet viser en massør i aktion ved en briks. Du kan overveje det; det er bare et forslag.