Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vil meget gerne have noget feedback på min hjemmeside. Den er ikke færdig endnu. Interne link skal gøres færdigt og den skal seo-optimeres,det ved jeg godt. Men udover det, hvad er dit indtryk af den ?

http://www.roskildedybdemassage.dk

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:25

Mit indtryk var: "Stakkels dame"

Har du et billede af glad dame, der har modtaget din hjælp?

M.v.h. Lone Ginnerup

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44

Jeg kan godt følge Lone Ginnerup!

Du skriver Effektfuldt, hvorefter du viser fotoet af en kvinde, der tydeligvis har smerter! AV!

Det er ellers en klar og tydelig side med tydelige budskaber. Rent tekstmæssigt skal du altså få indføjet mellemrum efter kommaer! Midt på forsiden skriver du fx: "Massagen udføres med nærvær,ro,indlevelse og af en massør der kan lide sit arbejde." Indsæt mellemrum efter nærvær og ro, så der står "nærvær, ro, indlevelse". Ellers udmærkede tekster.

Nederst til højre er der et felt med nyheder. Teksten står centreret. Er det med vilje? Jeg vil foreslå dig at venstrejustere den. Det gælder også på siden Mine kompentencer. På denne side nævner du øverst fx Fysiurgisk Massage, 360 timer. Fortæller tallet noget om antal kursus-timer? Jeg vil foreslå dig at skrive, hvad tallet står for, ellers er det mere til forvirring.

Jeg vil foreslå dig at overveje et foto af en massagebriks, klinik-situation eller andet. Du har et foto af en kvinde, der ligger ned, men man ser kun hendes ansigt, arme og en del af ryggen. Men intet viser en massør i aktion ved en briks. Du kan overveje det; det er bare et forslag.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:44

vis på billeder hvad det giver og hvordan man får det ser meget mere positivt ud .

Et sports menneske der løber en der cykler der ud og det er dem der bruger det for forbedre sit velfinde .

Gamle kone skal ikke blive træt som billedet af dine massage skal hoppe ud ad stolen gå ad trapper være fuld af energi der giver dem positive og glæde.

man tager det godt nok for ikke få skader men husk man får ikke skader af få en korrekt massage det forbygger altså det er mening man skal vise en med hovedpine .

anbefalet af skal ligne en forretning aftale men nogle folk der viser glæde gerne i natur i byen et f.eks. et sports sted eller viser hvor er det let efter din massage af løfte ubesværet

udnyt gerne google viser op til 67 tegn brug .

gå amok med at videre formidle viden og husk interne links struktur , husk hver gang et kerne ord nævnes links til en side der omhandler dette emme og husk h1 i titlen på denne side der omhandler dit emme ord der.

bestil online lav gerne en online kalender hvor kan se de ledig tider du spare en del tid der og kan koncentrer dig om dine kunder folk bestiller selv og kan se om du tid , der er ikke noget der kan forstyrre en mere end 10 opkald der spørger om tid , dette kunne delvis afhjælpes ved online kalender der kan bookes tider igennem .

gerne CVR nummer på siden det giver troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:45

Jeg ville nok også gøre så det første man så ikke var en dame der ser ud til at være ret træt af livet. 

Derudover så synes jeg der er alt for mange knapper oppe i menuen, kan de ikke evt. flyttes ud i siden nogle af dem, eller ihvertfald gøre det mere gennemskueligt. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:58

Teksten under billederne står på en ufattelig træls måde...

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 19:08

StefanPatti:

Teksten under billederne står på en ufattelig træls måde...

Vil du uddybe det lidt ? :o) hvilke billeder ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 19:12

Poul Madsen:

Jeg kan godt følge Lone Ginnerup!

Du skriver Effektfuldt, hvorefter du viser fotoet af en kvinde, der tydeligvis har smerter! AV!

Det er ellers en klar og tydelig side med tydelige budskaber. Rent tekstmæssigt skal du altså få indføjet mellemrum efter kommaer! Midt på forsiden skriver du fx: "Massagen udføres med nærvær,ro,indlevelse og af en massør der kan lide sit arbejde." Indsæt mellemrum efter nærvær og ro, så der står "nærvær, ro, indlevelse". Ellers udmærkede tekster.

Nederst til højre er der et felt med nyheder. Teksten står centreret. Er det med vilje? Jeg vil foreslå dig at venstrejustere den. Det gælder også på siden Mine kompentencer. På denne side nævner du øverst fx Fysiurgisk Massage, 360 timer. Fortæller tallet noget om antal kursus-timer? Jeg vil foreslå dig at skrive, hvad tallet står for, ellers er det mere til forvirring.

Jeg vil foreslå dig at overveje et foto af en massagebriks, klinik-situation eller andet. Du har et foto af en kvinde, der ligger ned, men man ser kun hendes ansigt, arme og en del af ryggen. Men intet viser en massør i aktion ved en briks. Du kan overveje det; det er bare et forslag.

Det med kommaerne, har du helt ret i ! Og mht. at venstrejustere teksten, ja det vil se bedre ud. Tak for tipsene !

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 19:16

Martin :

Derudover så synes jeg der er alt for mange knapper oppe i menuen, kan de ikke evt. flyttes ud i siden nogle af dem, eller ihvertfald gøre det mere gennemskueligt. 

Det lader sig desværre ikke gøre, jeg er bundet til enten venstrestillet menu eller horisental :o(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)