Hej Amino'er. Nu har jeg været aktiv på amino i et par år, dog er denne profil ny, da jeg gerne vil have en med mit eget navn :-) Jeg har læst utallige af tråde og indlægs, mange har jeg grint af, mange har jeg gemt, som genveje på mit skrivebord, fordi at jeg har fået noget ud af dem og mange har jeg glemt igen. Jeg oprettede mig på amino, da jeg så det som en god mulighed for at komme hurtigt ud blandt nogle, som har samme interesser, som jeg selv. Amino er i store træk et fantastisk sted at befinde sig, når man ikke har andet at lave end at sidde foran skærmen. Dog er der på det sidste kommet en del useriøse, som ikke har 'iværksætter'-tankerne med sig, men blot er her for at irritere, hvilket jeg har rystet på hovedet af. Der er en masse herlige folk herinde, som hver dag yder en kæmpe indsats for at hjælpe mig og dig. Det skal vi være taknemmelige for, men den taknemmelighed synes jeg man ser mindre og mindre af, desværre. Det er ikke kun trådene, der bliver ødelagt, det er også folks lyst til at være aktive herinde, der bliver formindsket. Folk har bedre ting at tage sig til end at sidde og høre på et dumt skænderi for tredje dag i træk. - Men dog er jeg her stadig og det er jeg glad for. Der er nye guldkorn hver eneste dag, jeg tager hatten af for jer, der sidder og skriver ekspertblogs, jer der finder nyheder til buzz-sektionen, jer der hjælper andre nye iværksættere - tak. Jeg har mødt mange igennem mit iværksætter-liv og jeg er glad for, at jeg endnu har kontakt til dem. Jeg vil gerne sige tak til Frederik Grønholdt fra Billigmagento, som har hjulpet mig utallige gange, når jeg har været ved at miste lysten af mange årsager. Uden ham havde jeg ikke mødt alle jer andre. Jeg vil gerne sige tak til Jonas Goth, min gode partner i mange projekter, en som har fået mig til at se nye muligheder og en, som jeg kan stole på, tak. Jeg vil gerne takke alle jer andre, som har hjulpet mig, det varmer om hjertet, når man kender nogle mennesker, som jer. Jeg håber, at vi mødes til AminoTastic, hvor jeg også vil benytte muligheden til at sige tak til alle dem, som jeg har stødt på i mit forløb, som iværksætter. Jeg håber, at Amino vil blive ved med at være et sted, hvor nye iværksættere vil søge hen, når de har brug for hjælp. - Tak. /Christian |
Jamen, "thumbs up" til dig for at tage dig tid til at skrive de rosende ord til alle dem, der hjælper og inspirerer andre her på Amino - jeg bliver selv dagligt inspireret af de mange gode indlæg og brugere her på Amino.
Angående "de useriøse, som ikke har iværksættertankerne med sig, men blot er her for at irritere", så skal du huske på at der er lige så mange tilgange til Amino og iværksætteri, som der er brugere herinde. Nogle er her for at "snuse" lidt til iværksætteriet, mens andre allerede er i fuld gang med iværksætter-karrieren - men alle har vi hver især vores forskellige tilgange til, hvad vi bruger Amino til (og ikke mindst hvordan).
Jeg synes ikke, jeg oplever, at folks lyst til at være aktive på Amino skulle være formindsket - eksempelvis grundet skænderier og "ødelagte tråde", som du nævner. Ophedede debatter og diskussioner vil altid forekomme på et debatforum især, når mange af brugerne er passionerede individualister, som går ind for det, de gør, mener og tror på. Dernæst så er der som bekendt en gældskrise med dertil-hørende usikkerhed, som helt sikkert også sætter sit præg på sindsstemningerne hos de forskellige brugere i øjeblikket. Måske er det med til at skabe dit indtryk af, at folk bliver mindre taknemmelige og hellere vil "skændes"?
Min oplevelse er, at Amino langt hen ad vejen er fuld af inspirerende og hjælpsomme mennesker, og langt de fleste debatter, som jeg overværer og deltager i oplever jeg som konstruktive og nyttige.
Men endnu engang "thumbs up" til dig, for at udtrykke din taknemmelighed overfor dem, der har hjulpet dig.