Hej! Jeg skal til mit projekt bruge en hjemmeside eller rettere (og helst) en webshop. Jeg er ligeglad hvordan systemet er bygget op - om det er gratis download eller andet bare det virker som en webshop skal og samtidig er brugervenlig. Jeg har en ide til designet og har fundet et template, som DU kan bruge som inspiration, så designet bliver præcis som jeg vil have det. Som overskriften siger skal der kun - i starten - være 4 varenumre, som alle skal være på forsiden.. Der skal være mulighed for at oprette flere varer senere men det vil altid være en meget lille forretning. Derfor skal der ikke laves mange sider/kategorier kun de obligatoriske som fx info, bestilling, opret bruger, min konto, indkøbskurv, handelsbetingelser og kontakt. Logo kan jeg eventuelt selv stå for medmindre det er "med i prisen". Mht. betalingssystem forestiller jeg mig paypal i starten da det er gratis og man kan bruge mastarcard og visa gennem dem? Jeg håber der sidder en der ude, som er interesseret i at hjælpe med denne opgave, og da budgettet er meget stramt, håber jeg det kan laves for et mindre beløb, måske har du brug for nogle referencer til dit eget projekt eller lignende :-) Send gerne svar med mail.
|
TommyAlmighty:Hej!
Jeg skal til mit projekt bruge en hjemmeside eller rettere (og helst) en webshop. Jeg er ligeglad hvordan systemet er bygget op - om det er gratis download eller andet bare det virker som en webshop skal og samtidig er brugervenlig.
Jeg har en ide til designet og har fundet et template, som DU kan bruge som inspiration, så designet bliver præcis som jeg vil have det.
Som overskriften siger skal der kun - i starten - være 4 varenumre, som alle skal være på forsiden.. Der skal være mulighed for at oprette flere varer senere men det vil altid være en meget lille forretning.
Derfor skal der ikke laves mange sider/kategorier kun de obligatoriske som fx info, bestilling, opret bruger, min konto, indkøbskurv, handelsbetingelser og kontakt.
Logo kan jeg eventuelt selv stå for medmindre det er "med i prisen".
Mht. betalingssystem forestiller jeg mig paypal i starten da det er gratis og man kan bruge mastarcard og visa gennem dem?
Jeg håber der sidder en der ude, som er interesseret i at hjælpe med denne opgave, og da budgettet er meget stramt, håber jeg det kan laves for et mindre beløb, måske har du brug for nogle referencer til dit eget projekt eller lignende :-)
Send gerne svar med mail.
Hejsa.
Jeg vil anbefale dig at lægge opgaven på Amino Freelancer.
Med venlig hilsen
Bastian