Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De gule sider

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe, blev igår ringet op af en vældig flink sælger fra De gule sider i Aalborg området. Han henvendte sig pænt og sagde at han kunne se vi ikke var registreret i telefonbogen, om han ikke lige skulle oprette os, det var ret vigtigt jeg besluttede mig nu, da telefon bogen skulle i trykken næste uge. Uha tænkte jeg så nu må der handles hurtigt.... NOT!. Jeg forklarede ham hvad jeg lavede og jo mere jeg forklarede kunne han godt se at en rubrik til 6000 ikke lige noget jeg kunne bruge til noget som helst.
Men nu kom jeg til at tænke... Hvem bruger liiige en telefonbog idag? Jeg mindes jeg for 5 år siden slog op for at finde nummeret til taxa, men ellers bruger jeg da udelukkende nettet. Hva med jer?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:55
Sidst jeg havde fat i De Gule Sider, var da jeg bar den ud i affaldscontaineren. Jeg bruger den aldrig selv og sidst da jeg blev kontaktet af en sælger fra DGS, fortalte jeg også dette til vedkommende.
Forargelsen var stor kunne jeg høre, og sælgeren mente bestemt jeg ville miste kunder hvis jeg ikke stod i DGS.
Jeg spurgte sælgeren om hvordan han havde fundet mig, og svaret var "på nettet".
Derefter var samtalen hurtig ovre

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:55
Enig jeg bruger også kun nettet, men bruger tilgengæld dgs.dk rigtig meget :) Så en online annonce i deres "telefonbog" tror jeg sagtens ville kunne betale sig for nogen.
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:07
Dato: 31-03-2007 09:54:30
Forfatter: Michael Oxkjær
Jeg spurgte sælgeren om hvordan han havde fundet mig, og svaret var ''på nettet''.
Derefter var samtalen hurtig ovre

Det er vel fair nok hvis han prøver at finde nye kunder som ikke står i hans telefonbog. ;) Men nej, jeg bruger dem heller aldrig, kunne kun finde på det hvis jorden er ved at gå under, nettet er nede, og jeg har brug for en taxa.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:16

Dato: 31-03-2007 09:43:14 Forfatter:Jens Lund Hehe, blev igår ringet op af en vældig flink sælger fra De gule sider i Aalborg området. Han henvendte sig pænt og sagde at han kunne se vi ikke var registreret i telefonbogen, om han ikke lige skulle oprette os, det var ret vigtigt jeg besluttede mig nu, da telefon bogen skulle i trykken næste uge. Uha tænkte jeg så nu må der handles hurtigt.... NOT!. Jeg forklarede ham hvad jeg lavede og jo mere jeg forklarede kunne han godt se at en rubrik til 6000 ikke lige noget jeg kunne bruge til noget som helst.
Men nu kom jeg til at tænke... Hvem bruger liiige en telefonbog idag? Jeg mindes jeg for 5 år siden slog op for at finde nummeret til taxa, men ellers bruger jeg da udelukkende nettet. Hva med jer?

Telefonbogen som vi kender den er en saga blot!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:54
Jeg bruger online versionen af DGS (som er gratis at være på), men det kommer an på hvad du sælger fordi hvis du beskæftiger dig med online salg så er offline medier spild af penge.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:59
Jeg smider telefonbogen ud ligeså hurtig som de kan aflevere den. Ligesom Tygesen bruger jeg dog også dgs.dk en del.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:00
Dato: 01-04-2007 18:58:36 Forfatter: Tommy Jeg smider telefonbogen ud ligeså hurtig som de kan aflevere den. Ligesom Tygesen bruger jeg dog også dgs.dk en del.

Grr Tommi du burde da efterhånden kunne stave til mit navn din torsk ;)  - sorry for OT

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Dato: 01-04-2007 19:00:28
Forfatter: Martin Tygsen
Grr Tommy du burde da efterhånden kunne stave til mit navn din torsk ;)  - sorry for OT

Du taler for døve ører her, brok dig til dine forældre eller benyt dig af muligheden for at man nu kan skifte efternavn gratis ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)