Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en tekstforfatter til min hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Er ved at være færdig med udviklingen af min hjemmeside, og skal i den sammenhæng bruge en tekstforfatter der kan hjælpe mig med "salgsteksterne" til min hjemmeside.

Det vil blandt andet omhandle en faneside "Om os" og andre mindre tekster.

Er du kreativ og ønsker at være med til at lave noget tekst til anderledes koncept, så smid en PM :) ?

Hilsner

Frederik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:28

Der er op til flere aktive tekstforfattere herinde:

Hans Stockholm Kjer

BZR

Halfdan Timm

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 18:38

Hej Thomas,

Tak for indskuddet. Jeg chekker dem.

Hilsner

Frederik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:05

FrederikF:

Hej Thomas,

Tak for indskuddet. Jeg chekker dem.

Hilsner

Frederik

Det var så lidt. Kom også lige i tanke om en anden: Henrik Sigvardt.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mig, sagde hunden. Jeg laver også hjemmesidetekster - og mange andre slags tekster. Jeg sender dig en PB.Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:49

Louise L:

Mig, sagde hunden. Jeg laver også hjemmesidetekster - og mange andre slags tekster. Jeg sender dig en PB.Smile

Aah - der var du jo :-) Ville også nævne dig, Louise, men dit navn glippede. Forsøgte at huske dit navn og havde hele tiden navnene Lisa, Lise og Lotte i baghovedet, men kunne ikke finde dig.

Godt, du kiggede med fra sidelinjen! :-)

Og Kenneth: Jeg har i hvert fald bemærket, at Louise rent faktisk er en af de tekstforfattere, der skriver grammatisk korrekt! Og nej, det er desværre ikke en selvfølge, selvom det burde være det.

PS! Nu har du i hvert fald en hel del emner at vælge imellem.

Dbh

Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Skrevet kl. 01:39

Hej Thomas,

Tak for de gode indputs, det er der helt sikkert også andre Amino'er der kan bruge.

Jeg har hermed udkåret dig til kongen af tekstforfattere på Amino. Din forretning må rigtig godt siden du ikke anbefaler dig selv Smile

God aften.

Hilsner

Frederik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:05

FrederikF:

Hej Thomas,

Tak for de gode indputs, det er der helt sikkert også andre Amino'er der kan bruge.

Jeg har hermed udkåret dig til kongen af tekstforfattere på Amino. Din forretning må rigtig godt siden du ikke anbefaler dig selv Smile

God aften.

Hilsner

Frederik

Tak, Frederik :-)

Det skyldes nu mere, at min tekstforfatter-virksomhed har været lukket ned i en periode, og når jeg snart starter op igen, så vil jeg satse på kunder udenfor Amino :-)

Dbh

Thomas

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:15

FrederikF:
Din forretning må rigtig godt siden du ikke anbefaler dig selv Smile

Enten det, eller så skal Thomas ikke bare kåres til kongeforfatteren, men også til Amino's mindst selviske person. Nu vi er igang, er du forresten også min trafik-via-YouTube-guru, Thomas.

Vi skal have lavet nogle badges til dig, du kan have under dit profilbillede! Big Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:37

@Halfdan: Ja, jeg tror meget på trafik via YouTubeSmile Har du i øvrigt fået afprøvet det? 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)