Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genskabelse af website - hvem vil prøve?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-venner

Prøver med et indlæg i denne kategori, da jeg søger efter en webkyndig nørd (ikke nødvendigvis programmør), der kan hjælpe med noget.

Jeg har et salgs-site, som jeg vil flytte til en ny hoster. Den gamle hoster har udleveret filerne til mig i en zip-fil, men har tilladt sig at slette den oprindelige side (!), så nu gælder det om at få rekonstrueret tingene, så de ligner det gamle site så meget som muligt. Der er også tilknyttet en blog til sitet, men denne behøver ikke blive tilknyttet. Det er primært forsiden, der er vigtig. Resten behøver ikke matche 110 %.

Hvad vil prisen være, og kan du være den rette til opgaven? Send mig en mail på info(snabel-a)supramedia.dk!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Har der været et CMS bagved siden?

/Daniel

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 14:28

sorenfl:
Den gamle hoster har udleveret filerne til mig i en zip-fil, men har tilladt sig at slette den oprindelige side (!)

Var den gamle side bygget i et CMS som fx Wordpress, eller er der på anden vis benyttet databaser til hjemmesiden?

I så fald, skal du have en backup af indholdet i den pågældende database.

Hvis ikke, er det blot at oploade filerne fra zip-filen til den nye host (såfremt din oprindelige hosts har beholdt fil-strukturen i zippen), og kan gøres på et øjeblik.

Hvis du ved hvilket system din hjemmeside benytter sig af (hvis noget overhovedet) og vil skrive det her i tråden, kan du nemmere finde den rette nørd, da fremgangsmåden ikke nødvendigvis er den samme for alle systemer.

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 14:39

Der har været et CMS tilknyttet, men det er ikke afgørende at få siden helt genskabt som før. Jeg har ikke tænkt mig at bruge sitet specielt aktivt - andet end som salgskanal til et produkt, der sælges fra andre hjemmesider. Det kunne sagtens sætte op i WP eller lignende system.

Jeg fremsender gerne zip-filen, så I kan se nærmere på sagerne. Bare send en mail til mig, og så svarer jeg ASAP. Den nye hoster er UnoEuro.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Iwerksom Skrevet kl. 11:43

sorenfl:
Der har været et CMS tilknyttet

Hvis der har været et CMS system tilknyttet så håber jeg meget du har et databaseudtræk. Ellers har du reelt ikke en kopi af indholdet kun designet. Jeg kigger gerne på zip filen og ser hvad den indeholder

Jonas Schoustrup-Thomsen

Iwerksom - http;//iwerksom.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)