Hej Amino-venner |
Har der været et CMS bagved siden?
/Daniel
Hej Amino-venner |
Var den gamle side bygget i et CMS som fx Wordpress, eller er der på anden vis benyttet databaser til hjemmesiden? I så fald, skal du have en backup af indholdet i den pågældende database. Hvis ikke, er det blot at oploade filerne fra zip-filen til den nye host (såfremt din oprindelige hosts har beholdt fil-strukturen i zippen), og kan gøres på et øjeblik. Hvis du ved hvilket system din hjemmeside benytter sig af (hvis noget overhovedet) og vil skrive det her i tråden, kan du nemmere finde den rette nørd, da fremgangsmåden ikke nødvendigvis er den samme for alle systemer. |
Der har været et CMS tilknyttet, men det er ikke afgørende at få siden helt genskabt som før. Jeg har ikke tænkt mig at bruge sitet specielt aktivt - andet end som salgskanal til et produkt, der sælges fra andre hjemmesider. Det kunne sagtens sætte op i WP eller lignende system. |
Hvis der har været et CMS system tilknyttet så håber jeg meget du har et databaseudtræk. Ellers har du reelt ikke en kopi af indholdet kun designet. Jeg kigger gerne på zip filen og ser hvad den indeholder |
Jonas Schoustrup-Thomsen
Iwerksom - http;//iwerksom.dk