Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig din BILLIGE webshop!?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis mig din billige og flotte webshop og oplys gerne hvem der har lavet den og pris. Big Smile

Håber der er nogle der vil dele.. Wink

På forhånd tak.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:39

hej camilla jeg har den billigste forretning som du kan  give kommentar til , det er projekt som søge at nyudklække nye forretningskonstruktøre med en arbejds manual. 

direct sales and direct trade has a culture in commen the cube is called master bancor effect

Den økonomiske sektor har et verdensomspænende netværk der legitimere deres handler med at låne penge ud men for at forstå sektoren rigtigt skal man forstå argumentet for at oplæring i økonomi ikke er med i pakken kunden modtager fra bankøren for dette ville være er ligmed at få nøglen til en  ferrari med et valgfri aftalemulighed af leverandøren  for at levere den tilbage,te er uønskedeDe  informationer sektoren ønsker at holde for sig selv.

Hvad ville få  kunder til at investere tid i 100% provisions lønnet job eller tilmelde gratis vare til master bancor skyen . Svaret er tænk hvis din forretning var omkostningsfri.Master bancor er en fuldfunktionsdygtig arbejds manual til nyudklækket forretnings konstruktøre der hjælper kunden at få master bancor effekten som kræver disse elementer som er de bedste dele af D.salg og D.handle(barter) .  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42

SPAR OG DEL:

hej camilla jeg har den billigste forretning som du kan  give kommentar til , det er projekt som søge at nyudklække nye forretningskonstruktøre med en arbejds manual. 

direct sales and direct trade has a culture in commen the cube is called master bancor effect

Den økonomiske sektor har et verdensomspænende netværk der legitimere deres handler med at låne penge ud men for at forstå sektoren rigtigt skal man forstå argumentet for at oplæring i økonomi ikke er med i pakken kunden modtager fra bankøren for dette ville være er ligmed at få nøglen til en  ferrari med et valgfri aftalemulighed af leverandøren  for at levere den tilbage,te er uønskedeDe  informationer sektoren ønsker at holde for sig selv.

Hvad ville få  kunder til at investere tid i 100% provisions lønnet job eller tilmelde gratis vare til master bancor skyen . Svaret er tænk hvis din forretning var omkostningsfri.Master bancor er en fuldfunktionsdygtig arbejds manual til nyudklækket forretnings konstruktøre der hjælper kunden at få master bancor effekten som kræver disse elementer som er de bedste dele af D.salg og D.handle(barter) .  

Det er meget forvirrende det du skriver. Har du overhoved en webshop?

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 13:42

te er uønskede er ikke en information jeg forsøger at formidle men en stavefejl dette er uønskede var sætningen

Tilmeldt 9. Aug 11
Skrevet kl. 13:46

nej det var en overskrift som talte sammen med det indlæg jeg afsendte   rekivrerer arbejde af  thorborg på tekst bidderne

Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:14

SPAR OG DEL:

nej det var en overskrift som talte sammen med det indlæg jeg afsendte   rekivrerer arbejde af  thorborg på tekst bidderne

Fuldstændig sort "snak"....? Tror der har været en google oversætter igang der...!

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 14:29

Må sige jeg også er stået helt af her!!??

(Henviser til mit første indlæg hvor jeg skriver:)

Vis mig din billige webshop?!

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 14:34

CamillaB78:
Vis mig din billige webshop?!
Husk at ændre tekstfarven til andet end hvid, da dette ikke er synligt medmindre man markerer teksten.

Jeg er overbevist om at Spar & Del benytter sig af en oversætter (noget af teksten er oven i købet stadig engelsk - og et projekt uden nogen risiko, og kun mulighed for at tjene penge, lyder næsten for godt til at være sandt..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40

Hej Camilla.

Vi har en forholdsvis billig webshop Allipa Deluxe. Den er hosted ved wannafind, som en standard shop, der er ændret lidt i farverne, hvilket vi selv har gjort.

mvh.Lisbeth

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:56

http://iBixen.dk/ - Lavet med dette gratis webshop system: http://www.uniquesystems.dk/gratis-webshop.php - Derefter har jeg lavet mange ændringer. Men ja den er billig fordi det er helt gratis. :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)