Er du træt af at se indlæg skrevet af en bestemt person, debatter omhandlende MLM eller andet (og du vel at mærke benytter feed''et), så kan der nu tilføjes parameteren &filter=x,y,z hvor man kan angive filtreringsmulighederne via en kommasepereret liste. Jeg håber der er andre end Martin og jeg der kan bruge det :) Eksempel samt yderligere info kan findes via linket i min signatur. |
Opdatering af RSS feed
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Den timede ud, men alligevel postede den indlæget. |
Jeg vil da anbefale andre der er nysgerrige efter at følge med i alt herinde at bruge denne mulighed. Jeg synes det fungere rigtig godt, og jeg er yderst taknemmelig over at Sune gider bruge sin tid på at lave det. |
Filteret fungerer ved at man i adresselinjen til feed''et kan indsætte teksten &filter= til sidst, efterfulgt af ord man ønsker at filtrere. Ordene adskilles af kommaer, og der må IKKE benyttes mellemrum eller specielle tegn. Filteret sortere indlæg fra, hvis overskrift indeholder et af de ord man har defineret, samt indlæg hvor skribentens navn indeholder ordet/ordene. Et par eksempler: 1) Indlæg med ordet MLM ønskes filtreret fra: &filter=MLM 2) Indlæg skrevet af undertegnede samt indlæg om MLM ønskes filtreret fra: &filter=MLM,Sune 3) Indlæg med rabat, omhandlende MLM eller skrevet af undertegnede ønskes filtreret fra: &filter=rabat,MLM,Sune Bemærk at filtreringen er case-sensitive, hvilket vil sige at angiver man MLM, så vil mlm med småt fortsat smutte i gennem. |
|
Ejer, Contimist. Konverteringsoptimering og webanalyse.
Dataene hentes fra "Indlæg i dag" siden. |
Abonnerer selv på 2 - en der viser helt nye indlæg, og en der viser besvarede indlæg. Det kombineret med min personlige startside på netvibes.com som viser de vigtigste RSS feeds er sq en vinderkombo. Så skal vi bare have Amino viceværten til selv at lancere en RSS feed der er lidt oftere opdateret, og lidt hurtigere (svartiden på din glimrende service er lidt lang) |
Hastigheden er lidt sløj på grund af at jeg har lagt tjenesten på en mindre/ældre server der kører en hel masse personligt sjov og ballade, og samtidig benyttes til test. Eftersom der er en del der bruger det efterhånden kan jeg lige se indenfor den nærmeste fremtid, om jeg kan få det flyttet til en produktionsserver i stedet. Det burde give hastigheden et boost i den rigtige retning, og muligvis gøre det forsvarligt at opdatere oftere end de nuværende fem minutter ;) |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)