Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Key2more vigtigt!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12319
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner

Jeg vil meget gerne vide, om der er nogle af jer der inden for de sidste par måneder er blevet snydt af Key2more. Det vil sige, har du penge til gode, så skriv her.
Jeg vil også gerne høre fra folk, der bare har haft dem i røret de seneste par måneder.

Dbh Martin

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:22
Hej Martin,

Det har jeg haft igår?! De lød da som flinke mennesker?!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:24
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:32
... ulv i fåreklæder! Hold da op, godt jeg ikke bestilte noget! Skal siges at jeg startede samtalen med at sige at jeg IKKE ønskede at købe noget, synes jeg at have lært.

Jeg fik også en opringning fra "IT-fagregistreret" idag, den samtale blev på 3 sætninger fra mig;

"I tilfælde af at du optager vores samtale, så vil jeg gerne pointere at jeg IKKE køber noget"

"Nej jeg ønsker ikke at forlænge noget hos jer"

Hans svar imellem linierne var ligegyldige - men hans svar på min første sætning var; "Nej det er nemlig lige det vi ikke er, bla bla bla..."

... hans sidste sætning var, før han knaldede på; "Så vil jeg ikke spilde mere af din dag, farvel!".

Sådan skal det gøres :-))

Tilmeldt 31. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:16
Jeg blev kontaktet, og naiv som jeg var sagde jeg at jeg var interesseret, han sendt så en fax jeg skulle underskrive og faxe retur, men de betingelser der var derpå med at hvis man ikke opsagde det ville man binde sig ville jeg have fjernet, men det ville han ikke og jeg skrev derfor ikke under...
Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 16:56
Hej Martin.

Nu ved jeg ikke i hvilken forbindelse at du skal bruge det, men du kan bla. finde nogle stykker her: http://www.icecone.dk/key2fornothing/ - som har penge tilgode.

EDIT: Så lige at de også søgte nogle derinde :-)
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:21

Hej Martin.

Jeg blev ringet op af www.k2m.dk den 16/3-2007 og de lokket mig på et banner i 8 uger for 150 kr. som ny iversætter hoppet jeg jo på den, og skulle svare tilbage her og nu. Men efter ca. 1 dag indså jeg hurtig at det var et farligt aftale som jeg var hoppet på, så jeg opsagde den med det samme, Jeg blev derefter  ringet op af firmaet og de sagde at hvis jeg opsagde min aftale her og nu, så ville mit banner blive taget af deres side med det samme ( Det stod også i denne kontrakt som jeg havde udskrevet til dem ) jeg annulleret min opsigelse, men har dog opsagt min aftale i tide, så jeg ikke røg på at skulle betale ca. 8500 kr. for at have mit banner på deres side.

Jeg sagde også til hende damen i tlf. at det var en svindelforetagne som de havde gang i, det afviste hun selvfølgelig.

Hilsen Lars andersen.  Mobil nr. 22 26 54 52.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)