Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besøg fra Rusland og Polen hver dag på vores hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vedr.  www.sisseline.dk

nogen der kan fortælle mig hvorfor vi har besøg fra rusland og polen faktisk hver dag, vores side er meget troværdig af google da vores site er blandt de 3 første side scannet oprettede i Danmark for over 15 år siden.

vi får mange internationale hits på siden

vores webshop er indenfor ventetøj/babytøj og udstyr

har det ikke stor værdi hvis vi skulle sælge at vi kan få vores webshop på side 1 indefor alle de ord vi vil uden at skulle bruge en krone på google, ved mange af vores venner bruger over 10,000 om mdr.

hilsen

thomas

www.sisseline.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:54

Hehe Thomas, tror ikke vi kan svare på det desværre, dog burde du spørge dem hvorfor de kommer til din side :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmm, hvorfor kan i komme på side 1 med alle de ord i vil? Og omvendt hvorfor gør i det så ikke? 

Men det med besøg fra Polen og Rusland er meget normalt, flere af mine sider får også hits derfra jævnligt - dog ikke hverdag, men det kunne evt. være bots?

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folk kommer fra hele verden.. Det er ret normalt - tjek eventuelt hvad trafik kilden er og stop den hvis I ikke vil have dem.

Jeg tror i øvrigt I er blevet bildt ind at I er bedre til søgemaskineoptimering end i er. I har få links, lav pagerank og ranker ikke særligt på nogle spændende søgeord.

(Det kan dog godt være jeg tager fejl)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27

det vil undre mig lidt vis i har flere 1000 daglige besøgene der er relevante igennem det organiske resultat i google , men vis jeg tager fejl , synes jeg det er super fedt for der er 1000 hits fra der søger dagligt på babytøj mv. hver underside på siden burde ligge i toppen med hvert ord derved ville i have mindste 10.000 pladser på google på første side men jeres ord , der giver trafik, men det kræver arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:28

Lars Holdgaard:

Folk kommer fra hele verden.. Det er ret normalt - tjek eventuelt hvad trafik kilden er og stop den hvis I ikke vil have dem.

Jeg tror i øvrigt I er blevet bildt ind at I er bedre til søgemaskineoptimering end i er. I har få links, lav pagerank og ranker ikke særligt på nogle spændende søgeord.

(Det kan dog godt være jeg tager fejl)

Helt enig.

Jeg har også noget trafik fra udlandet, men det er generelt bare bots. Rusland besøger mig tit, en eller anden rusiske wanna be google

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:38

selvstændig38:

nogen der kan fortælle mig hvorfor vi har besøg fra rusland og polen faktisk hver dag,

Polen er et af de lande, hvor rigitg meget creditcard fraud sker (kreditkort svindel)... Så får du meget trafik, så kommer der nok før eller siden enten ordre eller forsøg på ordre ;D
Sådan er tendensen nemlig ofte... Først finder de siden, så besøges den jævnligt, og til sidst kommer ordren eller ordrene...

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:04

hejsa

tak for jeres svar, var bare lige interessant at hørjeres mening om besøg fra disse lande og især sidste indlæg med svindel

thomas

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:19

Sikker på det ikke er search bots ? .. eller spam bots  ??

Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Appsportal.dk Skrevet kl. 13:28

Vi har også mange besøg fra Rusland - men det må være søgerobotter - ingen spam ryger igennem "filteret"...:-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)