nogen der kan fortælle mig hvorfor vi har besøg fra rusland og polen faktisk hver dag, vores side er meget troværdig af google da vores site er blandt de 3 første side scannet oprettede i Danmark for over 15 år siden.
vi får mange internationale hits på siden
vores webshop er indenfor ventetøj/babytøj og udstyr
har det ikke stor værdi hvis vi skulle sælge at vi kan få vores webshop på side 1 indefor alle de ord vi vil uden at skulle bruge en krone på google, ved mange af vores venner bruger over 10,000 om mdr.
Hmm, hvorfor kan i komme på side 1 med alle de ord i vil? Og omvendt hvorfor gør i det så ikke?
Men det med besøg fra Polen og Rusland er meget normalt, flere af mine sider får også hits derfra jævnligt - dog ikke hverdag, men det kunne evt. være bots?
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Folk kommer fra hele verden.. Det er ret normalt - tjek eventuelt hvad trafik kilden er og stop den hvis I ikke vil have dem.
Jeg tror i øvrigt I er blevet bildt ind at I er bedre til søgemaskineoptimering end i er. I har få links, lav pagerank og ranker ikke særligt på nogle spændende søgeord.
det vil undre mig lidt vis i har flere 1000 daglige besøgene der er relevante igennem det organiske resultat i google , men vis jeg tager fejl , synes jeg det er super fedt for der er 1000 hits fra der søger dagligt på babytøj mv. hver underside på siden burde ligge i toppen med hvert ord derved ville i have mindste 10.000 pladser på google på første side men jeres ord , der giver trafik, men det kræver arbejde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Folk kommer fra hele verden.. Det er ret normalt - tjek eventuelt hvad trafik kilden er og stop den hvis I ikke vil have dem.
Jeg tror i øvrigt I er blevet bildt ind at I er bedre til søgemaskineoptimering end i er. I har få links, lav pagerank og ranker ikke særligt på nogle spændende søgeord.
(Det kan dog godt være jeg tager fejl)
Helt enig.
Jeg har også noget trafik fra udlandet, men det er generelt bare bots. Rusland besøger mig tit, en eller anden rusiske wanna be google
nogen der kan fortælle mig hvorfor vi har besøg fra rusland og polen faktisk hver dag,
Polen er et af de lande, hvor rigitg meget creditcard fraud sker (kreditkort svindel)... Så får du meget trafik, så kommer der nok før eller siden enten ordre eller forsøg på ordre ;D Sådan er tendensen nemlig ofte... Først finder de siden, så besøges den jævnligt, og til sidst kommer ordren eller ordrene...