husk h1 hver side med dit kerne ord for denne side links alle sider hver gang det ord nævnes på siden mod det kerne ord det giver en sund interne links struktur på siden
lige nyhederne i en blog på siden det skaber mere liv på siden og lettere at lave interne links struktur på siden
under produkt beskrivelse
hvad kan tøjet tåle af vask grader noget tøj er så følsom at det næsten ikke kan vaskes.
Farve stoffer hvad er der i udover dette nogle mennesker overfølsomme over for nogle stoffer .
Vil du komme med et eksempel par eksempler på hvor jeg mangler h1 ?
mange tak for de gode råd, dem vil jeg tage til mig!
Hej Aminoer, Jeg vil gerne have i vurdere brugervenligheden, designet og funktonaliteterne.
Siden hedder: Onlinewonderland.dk og som i kan se sælger vi kvinde tøj, så finder du noget du gerne vil se kæresten i, så lad mig høre fra dig.
Jeg ønsker alle held og lykke med deres drøm!
Mange hilsner Simon
forsiden med jeres kerne ord i en h1 titlen og selvfølgelige andre undersider men glemt forsiden jeg må erkende vigtigste side mangles der en h1 titlen på
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er mange gode detaljer. Især kan jeg godt li farvevælgeren, og muligheden for at vælge prisområde. Forsiden er nok en tand for sort/hvid. Prøv evt. at fremhæve de vigtigste ting med nogle farver. Kurven bliver nede over menuen nogle gange. Det er knapt så smart. Det var lige et par hurtige herfra.
Det er mange gode detaljer. Især kan jeg godt li farvevælgeren, og muligheden for at vælge prisområde. Forsiden er nok en tand for sort/hvid. Prøv evt. at fremhæve de vigtigste ting med nogle farver. Kurven bliver nede over menuen nogle gange. Det er knapt så smart. Det var lige et par hurtige herfra.
Der er flere der siger den er for sort hvid, så jeg er ved at undersøge om jeg kan få de 5 flash billeder til at være i farve hele tiden :)
OPDATERING:
Nu har jeg fjernet 2 af de diamanter, de fleste af jer ikke kan lide ..
Flere ris, ros og ideer til forbedringer modtages.
Skal jeg være lidt rasmus modsat, kunne jeg faktisk godt li diamanterne. De gjorde siden unik og anderledes. De viste at man havde sans for detaljer, og det synes jeg kun er positivt.