Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop ønsker konstruktiv kritik!

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

der er ingen tekst på spørgsmål og svar siden

husk h1 hver side med dit kerne ord for denne side links alle sider hver gang det ord nævnes på siden mod det kerne ord det giver en sund interne links struktur på siden

lige nyhederne i en blog på siden det skaber mere liv på siden og lettere at lave interne links struktur på siden

under produkt beskrivelse

hvad kan tøjet  tåle af vask grader noget tøj er så følsom at det næsten ikke kan vaskes.

Farve stoffer hvad er der i udover dette nogle mennesker overfølsomme over for nogle stoffer .

Vil du komme med et eksempel par eksempler på hvor jeg mangler h1 ?

mange tak for de gode råd, dem vil jeg tage til mig!

Andre med ris, ros og nye ideer ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:04

Ganske fin side... Enig i at de "klatter" der er på baggrunden skal væk. Troede lige først min skærm var beskidt hehe..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 12:18

Det er en rigtig flot shop, du har lavet.

Hvis noget er "one-size" så skal du ikke tvinge brugeren til først at vælge størrelse. Sørg for at one-size er valgt eller endnu bedre: Fjern det.

Du kan også med fordel gøre din indkøbskurv noget tydeligere.

Held og lykke med din nye shop.

Morten Vadskær

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SimonM:

Hej Aminoer, Jeg vil gerne have i vurdere brugervenligheden, designet og funktonaliteterne.

Siden hedder: Onlinewonderland.dk og som i kan se sælger vi kvinde tøj, så finder du noget du gerne vil se kæresten i, så lad mig høre fra dig.

Jeg ønsker alle held og lykke med deres drøm!

Mange hilsner Simon

forsiden med jeres kerne ord i en h1 titlen og selvfølgelige andre undersider men glemt forsiden jeg må erkende vigtigste side mangles der en h1 titlen på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 15:09

Morten Vadskær:
Hvis noget er "one-size" så skal du ikke tvinge brugeren til først at vælge størrelse. Sørg for at one-size er valgt eller endnu bedre: Fjern det.

God ide! Jeg har undersøgt om jeg selv kunne ordne det i backend i magento, men har ikke fundet nogen løsning.

Tak for jeres svar!

Flere med ris, ros og ideer til forbedringer ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 23:02

SimonM:

Morten Vadskær:

God ide! Jeg har undersøgt om jeg selv kunne ordne det i backend i magento, men har ikke fundet nogen løsning.

Tak for jeres svar!

Kan du fortælle mig hvordan jeg får Onesize til at stå der permanent, når onesize er den eneste mulighed ?
Måske der er andre der ved det ?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:18

Det er mange gode detaljer. Især kan jeg godt li farvevælgeren, og muligheden for at vælge prisområde. Forsiden er nok en tand for sort/hvid. Prøv evt. at fremhæve de vigtigste ting med nogle farver. Kurven bliver nede over menuen nogle gange. Det er knapt så smart. Det var lige et par hurtige herfra.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 11:53

Kent Medom:

Det er mange gode detaljer. Især kan jeg godt li farvevælgeren, og muligheden for at vælge prisområde. Forsiden er nok en tand for sort/hvid. Prøv evt. at fremhæve de vigtigste ting med nogle farver. Kurven bliver nede over menuen nogle gange. Det er knapt så smart. Det var lige et par hurtige herfra.

Der er flere der siger den er for sort hvid, så jeg er ved at undersøge om jeg kan få de 5 flash billeder til at være i farve hele tiden :)

OPDATERING:

Nu har jeg fjernet 2 af de diamanter, de fleste af jer ikke kan lide ..

Flere ris, ros og ideer til forbedringer modtages.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:56

Skal jeg være lidt rasmus modsat, kunne jeg faktisk godt li diamanterne. De gjorde siden unik og anderledes. De viste at man havde sans for detaljer, og det synes jeg kun er positivt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 12:02

Det er jeg også tilhænger af. Hvis du ser siden så er der stadigvæk 3 tydelige diamanter tilbage.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)