Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stor spillehal kan man åbne for kr. 200.000?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

min webshop:

Martin Jensen:
Ikke en særlig stor spillehal.. Har du måske 20-30 maskiner, skal du have omkring 100.000 kr alene i 20ere ..

Rolig nu han kan leje dem for 1500 kr om måneden stykket

Leje? Det der menes, at trådstarter jo skal have det nævnte beløb i likvider for at maskinerne skal fungere optimalt. Dvs. det er penge, der skal florere i selve maskiner, så der kan udbetales gevinster.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 21:50

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

min webshop:

Martin Jensen:
Ikke en særlig stor spillehal.. Har du måske 20-30 maskiner, skal du have omkring 100.000 kr alene i 20ere ..

Rolig nu han kan leje dem for 1500 kr om måneden stykket

Leje? Det der menes, at trådstarter jo skal have det nævnte beløb i likvider for at maskinerne skal fungere optimalt. Dvs. det er penge, der skal florere i selve maskiner, så der kan udbetales gevinster.

Nu hvor jeg husker tilbage, så min ven's far havde en spillehal. Han havde 30 maskiner og der lå ca. 100.000 kr i 20ere fordelt i maskinerne, ca. 3000 kr i hver hopper. Udover det, havde han 100.000 ekstra, for det er ikke usandsynligt at en eller flere maskiner udbetaler 10.000 kr i løbet af et par dage.

Dvs. 200.000 kr kun i 20ere der kommer ind og ud af maskinerne ..

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Fra  Nguyen.it Skrevet kl. 20:08

hej Steffen,

jeg har en spillehal i Vejle....Du kan komme langt med 200.000 kr. Men det kommer an på, om du vil eje maskinerne eller lease. Hvis du vil eje, så koster maskinerne, fra 30-50.000 kr stykket hvilket er mange penge. Jeg har leaset mine og opstart har ikke kostet noget. Jeg har et godt samarbejde med min opstiller, som har stillet dem til rådighed uden opstartskapital, men hvor vi deler profitten  60/40, hvor jeg får de 60%....Jeg startede med en tilladelse til 48 maskiner, men er nu nede med 25 maskiner idet jeg har kombineret forretningen med en grillbar. Dét, du skal være opmærksom på, er at det er svært at tjene penge på maskinerne alene, idet Skat skal have 41% af overskuddet, heraf får du 60%.

Med mine 25 maskiner kan det dække alle de faste omkostninger. Omsætningen i grillbaren, er derfor det, som giver overskuddet i forretningen.

Hvis du er interesseret i at vide mere, skal du være velkommen til at skrive direkte til mig på phi@nguyen.it

mvh. Phi

Byens Spillehal og Grill

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)