Mikkel, TKC har stor respekt for din argumentation, men desvære virker den bare som en "lyseslukker" eller en "dream-killer". Hvis du læser "SAID ABOUT KINDERNET" på cww eller www.kindernet.dk, vil du se, at der er folk i IT branchen som ikke er enig med dig. |
Dato: 30-03-2007 14:43:45
Forfatter: TKC
Forfatter: TKC
Mikkel,
TKC har stor respekt for din argumentation, men desvære virker den bare som en 'lyseslukker' eller en 'dream-killer'.
Hvis du læser 'SAID ABOUT KINDERNET' på cww eller www.kindernet.dk, vil du se, at der er folk i IT branchen som ikke er enig med dig.
Er Microsoft storsponsor af projektet eller er den en anden grund til at jeg ikke må se jeres site når jeg bruger ikke-microsoft-browseren Firefox?
Når jeg går ind på dit link så får jeg følgende besked:
This presentation contains content that your browser may not be able to show
properly. This presentation was optimized for more recent versions of Microsoft
Internet Explorer.
If you would like to proceed anyway, click here.
Og når jeg så klikker på "here" så kommer jeg til en helt blå side uden synligt indhold. Beklager men hvis du vil sælge mig et budskab skal det serveres så jeg kan se og læse det. At programmere så siden fornægter alt andet i MS browseren er ikke holdbart :-)
EDIT: Nu tog jeg så et kig på kildekoden og "Oh skræk og ve". I forsøger simpelthen at præsentere "Det nye internet" aka et globalt IT projekt med en "hjemmeside" lavet i Powerpoint. Powerpoint???????? Det program er lavet til at lave diaspræsentationer i. Jeg ved godt at man ikke skal skue hunden på hårene, men hvis I har gang i at reformere internettet og der ikke findes bare én i jeres organisation som kan komme på noget bedre end Powerpoint til at lave hjemmesider i, så gruer jeg for jeres fremtid.