Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Globalt IT-projekt søger partner og investor

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel,

TKC har stor respekt for din argumentation, men desvære virker den bare som en "lyseslukker" eller en "dream-killer".

Hvis du læser "SAID ABOUT KINDERNET" på cww eller www.kindernet.dk, vil du se, at der er folk i IT branchen som ikke er enig med dig.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:56
Dato: 30-03-2007 14:43:45
Forfatter: TKC

Mikkel,

TKC har stor respekt for din argumentation, men desvære virker den bare som en 'lyseslukker' eller en 'dream-killer'.

Hvis du læser 'SAID ABOUT KINDERNET' på cww eller www.kindernet.dk, vil du se, at der er folk i IT branchen som ikke er enig med dig.

Er Microsoft storsponsor af projektet eller er den en anden grund til at jeg ikke må se jeres site når jeg bruger ikke-microsoft-browseren Firefox?
Når jeg går ind på dit link så får jeg følgende besked:

This presentation contains content that your browser may not be able to show
properly. This presentation was optimized for more recent versions of Microsoft
Internet Explorer.

If you would like to proceed anyway, click here.

Og når jeg så klikker på "here" så kommer jeg til en helt blå side uden synligt indhold. Beklager men hvis du vil sælge mig et budskab skal det serveres så jeg kan se og læse det. At programmere så siden fornægter alt andet i MS browseren er ikke holdbart :-)

EDIT: Nu tog jeg så et kig på kildekoden og "Oh skræk og ve". I forsøger simpelthen at præsentere "Det nye internet" aka et globalt IT projekt med en "hjemmeside" lavet i Powerpoint. Powerpoint???????? Det program er lavet til at lave diaspræsentationer i. Jeg ved godt at man ikke skal skue hunden på hårene, men hvis I har gang i at reformere internettet og der ikke findes bare én i jeres organisation som kan komme på noget bedre end Powerpoint til at lave hjemmesider i, så gruer jeg for jeres fremtid.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:16
I slår da godt nok et stort brød op med det forsøg på at lave et "rent" internet.

Vi spiser ikke kød hjemme, så jeg vil gerne have, at der ikke ligger kød-billeder, kan I garantere det? Og jeg vil heller ikke have, at mine børn ser på reklamer, så alt, hvad der har med reklamer at gøre må heller ikke komme med.

Hvad med børn i muslimske lande, hvor kvinder skal have dækket håret, kan I garantere, at de får deres ønsker opfyldt?

Min pointe er, at der er mange definitioner af et "rent" internet, og at en løsning, hvor brugerne selv kan filtrere uønsket indhold fra det nuværende internet er meget bedre set fra et brugersynspunkt end at skabe et helt nyt internet.

En løsning, hvor man kunne filtrere ved at sætte nogle krydser i nogle bokse - Muslimsk visning (ingen barhovedede kvinder, sex og alkohol), vegetarisk visning (ingen kød), reklamefri visning osv.

Evt. med en teknologi, der minder om spamfighters, hvor brugerne i fællesskab screener uønskede sider bort.

Hvis nogen vil bruge denne forretningsidé, så sæt bare mig i jeres kartotek over mulige købere.

Kristian

Fra Gjøl
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:21
Ups, jeg plejer at bruge firefox, men kom til at skrive det i explorer efter at have brugt det til at se jeres hjemmeside. Beklager de lange linjeskift.

Kristian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:25
Hvis du vælger at se berettiget kritik som lyseslukkeri, så skal du nok ikke bruge end ebat som denne til at præsentere din ide. Og jeg tror iøvrigt du får meget sbvært ved at få andre med på den, med den holding. men dig om det.

Da der ingen brugbar navigation findes på dit website, kan jeg desvære ikke finde den side du snakker om. Hvis du vil revolutionere Internet var det måske en ide at starte med noget andet end en auto-oversat PowerPoint :)
Tilmeldt 30. Mar 07
Skrevet kl. 15:26
Hjemmesiden er midlertidigt oprettet og lavet i Powerpoint.

Vi arbejder på at udbedre den så den kan ses også af folk med andre OS end MS browseren.

Der skal oplyses, at der er mere og vigtigere informationer og detaljer om Kindernet projektet end det

der findes på hjemmesiden, som er forbeholdte kun interesserede potentielle partnere og investorer

Tilmeldt 26. Feb 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:34
Hejsa TKC

Har du hørt om "Metcalfe''s law" ??

Den siger at værdien af et kommunikationsnetværk stiger med kvadratet af antallet af brugere.

Dvs. at et netværk der har dobbelt så mange brugere er 4 gange så værdifuldt.

Ved at "starte forfra" på internettet ødelægger du værdien af det eksisterende netværk.

Jeg må desværre sige at jeres ide måske omhandler et relevant problem, men løsningen er elendig.

Det er en "Ommer"

Tilmeldt 30. Mar 07
Skrevet kl. 15:45
Kære Mikkel,

Din måde at debatere på er ukonstruktiv.

Du fører din mening som en selvfølge og ser kun ulemper i det du bliver præsenteret for.

Når du er overbevist om, at din mening er absolut den rigtige, så er det ikke en debat du før,

men en kamp. Og det er på ingen måde konstruktivt.

Jeg har valgt at være med i debatten for at få konstruktive input og ikke destruktive.

Det kan enhver iværksætter ikke brug til noget.

Trust me, når man starter på noget nyt, plejer man ofte først og fremmest at måle de grundlæggende fordele og ulemper, svagheden og styrken.

Sådan en man har mere bruge for at blive fortalt noget nyt end det han allerede ved.

Og inden du fyrer din stærk og bagklog mening, prøve hellere at spørg man har tænkt på det eller set det som et alternativ.

Kun på den måde vil du blive lyttet til.

Tilmeldt 30. Mar 07
Skrevet kl. 15:47
Kære Ommer,

Svaret på din kommentar får vi kun en gang når Kindernet systemet har været afprøvet på markedet.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:54
TKC, du afviser jo ikke bare mine helt berettiget kritikpunkter, men også alle andres her i debatten. Det er sgu dig der har misforstået hvad debat går ud på. Du kører bare løs med dine argumenter for problemet, men nægter at forholde dig til kritikken af din løsningsmodel.

Med den holding kommer du satme ingen steder. Jeg investerer i mange sådanne ting, og er en del af en gruppe der investerer endnu mere. Men vi kunne aldrig finde på at kaste penge efter folk som dig, der har en så hoven holding til de spørgsmål du får.

Jeg tror du ser en ensom tid i møde med det der håbløse projekt, og din underlige attitude.
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)