Hej Folkens Jeg sidder med det lille problem at jeg ikke kan få billederne vist til indlæggene på min forsideside (alle sider faktisk)... Se problemet her på siden--> Test side Se under "Recent post" i bunden.... Istedet for at vise det billede jeg beder den om viser den bare et ikon med permanent link til artiklen... Jeg har nået fremt til at jeg skal benytte Custom fields... Så langt så godt... Jeg giver feltet et navn, og destinationen på billedet... Men lige meget hjælper det... Nogen der kan give en ledetråd? Mvh Thomas |
Thomas Holst Frederiksen:Hej Folkens
Jeg sidder med det lille problem at jeg ikke kan få billederne vist til indlæggene på min forsideside (alle sider faktisk)...
Se problemet her på siden--> Test side
Se under "Recent post" i bunden.... Istedet for at vise det billede jeg beder den om viser den bare et ikon med permanent link til artiklen...
Jeg har nået fremt til at jeg skal benytte Custom fields... Så langt så godt...
Jeg giver feltet et navn, og destinationen på billedet... Men lige meget hjælper det...
Nogen der kan give en ledetråd?
Mvh Thomas
Hej Thomas
Tænkte på, om du har mulighed for at bruge funktionen herunder, når du skriver et nyt indlæg på din blog? Den skulle gerne være i højre side, der hvor du skriver dit indlæg.