Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opbygning af Website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

jeg er ved at starte en virksomhed.

jeg ved ikke særlig meget om det med at starte en website så håber at i kan hjælpe mig.

jeg skal have muglighed for at mine kunder kan lave en bruger på websitet hvor der skal være muglighed for at der kan være en værdi på deres bruger altså sådan at de kan have en slags konto derinde stil evt. spørgsmål hvis i ikke forstår hvad jeg mener.

dbh Ronnie.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:21

FBT:

jeg ved ikke særlig meget om det med at starte en website så håber at i kan hjælpe mig.

jeg skal have muglighed for at mine kunder kan lave en bruger på websitet hvor der skal være muglighed for at der kan være en værdi på deres bruger altså sådan at de kan have en slags konto derinde stil evt. spørgsmål hvis i ikke forstår hvad jeg mener.

Ronnie, hvis vi skal hjælpe dig, skal du først hjælpe os.

Det du først skal have fat i er nogle programmører og designere, og du skal igang med at skrive en kravspecifikation.

Dit projekt kan koste fra 10.000 til 10 millioner at lave.. Så du er nødt til at være M E G E T mere specifik :)

Dbh Jannik

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:29

Hej Ronnie

Jeg har rettet din titel så den er mere sigende for dem der skal hjælpe dig.

God vind med projektet

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Hej Ronnie

Som der bliver skrevet er du nødt til at være meget mere specifik med hensyn til hvad du gerne vil have - hvis du ikke ved hvordan du skal komme nærmere ind på hvad du skal have lavet er du velkommen til at tage kontakt til os - så kan vi hjælpe dig videre med hvordan du får din hjemmeside op og køre.

Men det ville være en god idé at fortælle lidt om hvilken virksomhed du er ved at starte, så kan det være vi kan komme lidt nærmere ind på hvad det er du skal have lavet på din hjemmeside.

/Daniel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)