Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det koste mig? icecat

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

jeg søger en der kan lave et icecat modul til min shop.

jeg er faktisk kun på jagt efter priser på hvad sådan noget ville koste så jeg må nok helere beskrive opgaven lidt :o)

Jeg skal bruge et modul til icecat som kan importere produckt beskrivelser og billeder fra icecat.

det skal laves som et modul som jeg let kan installere i mit shop system (skal være modul som passer i mit system og kan installeres og afinstalleres. Mit system bruger modulintegration så det burde være let nok)

der skal begrænsning på max ram og så videre så den ikke går død under processen.

jeg er som sagt kun ude efter en ca. pris men høre gerne fra seriøse folk som har et tilbud.

vis du kender icecat er det kun et plus da du ikke behøver og sætte dig ind i det. mit system bruger hooks til let at integrere moduler så der burde det heller ikke blive for tidskrævende.

vis i mener i kan dette så skriv en pm så i kan få shopsystem navn og hvad i ellers skal bruge for et tilbud.

hilsen joachim

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)