Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Hvilken??

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder :o)

Jeg er i fuld gang med forberedelserne til mit nye projekt, nemlig en webshop :o)

Men et lille spørgsmål, da jeg synes det kan være en jungle..

Hvilken "type" webshop skal jeg vælge at få lavet??

Webshop - Dandomain, Zen Cart, SmartWeb, Scannet, OsCommerce, Magento, Joomla m.fl.???

Håber der er lidt god rådgivning at hente her :o)

På forhånd mange tak..

Bedste hilsner Maja

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:28
Hej

Vi bruger Ewire og er glade for det da det køre helt uden problemer :)

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:49

rvejsgaard:
Vi bruger Ewire og er glade for det da det køre helt uden problemer :)

øh? eWire er så ikke lige et shopsystem.

Til trådstarter: du er nødt til at stille krav til dit kommende system, før du vælger et. Ellers bliver det ligesom at anbefale en to-personers sportsvogn, men du i virkeligheden har brug for en 7-personers familiebil.

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:54

Troede ewire var en betalingsløsning!

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 15:02

KRASMUS:

Troede ewire var en betalingsløsning!

Det er det også. :)

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 18:42

Mange tak for at der er nogle som har meldt tilbage :o)

Og kan godt se, det bliver svært at anbefale en..

Men hvilket kriterier og krav, skal man tage højde for, for at vælge det kommende system??????

Så vil jeg nemlig lige gå i tænke boks med dem..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole Thorup:

Til trådstarter: du er nødt til at stille krav til dit kommende system, før du vælger et. Ellers bliver det ligesom at anbefale en to-personers sportsvogn, men du i virkeligheden har brug for en 7-personers familiebil.

Nej, nej, nej du må endeligt ikke stille krav. Start med at skriv lidt mere om dig selv, dine it-egenskaber, kan du designe?, skrive kode?, hvilken rolle kunne du tænke dig i forhold til shop? hvad regner du med at investerer etc. på den måde, kan vi hjælpe dig frem til de rigtige krav, så du undgår at købe den forkerte bil og finder ud af om det rigtige valg ikke var en cykel!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:07
Lundsby:
Nej, nej, nej du må endeligt ikke stille krav. Start med at skriv lidt mere om dig selv, dine it-egenskaber, kan du designe?, skrive kode?, hvilken rolle kunne du tænke dig i forhold til shop? hvad regner du med at investerer etc. på den måde, kan vi hjælpe dig frem til de rigtige krav, så du undgår at købe den forkerte bil og finder ud af om det rigtige valg ikke var en cykel!

Fair nok, Peter

Tomato, tomato :-)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 11:58

Mine it egenskaber er helt okay, kan jeg ikke finde ud af noget, går der ikke lang tid så kan jeg det.. Mht. designe, elsker jeg selv, at rode lidt med nogle muligheder der.. Men derud over med koder osv, er ikke min stærke side, så skal gerne have en til at hjælpe med at lave en super hjemmeside til mig..

Mht. investering, ved jeg ikke helt endnu, det vil jeg prøve at finde ud af, ved hjælpe af min forretningsplan jeg er igang med at udarbejde, og et budget..

Jeg kunne godt tænkte mig at jeg kunne styre min shop selv, når jeg har fået hjælp til opbygningen..

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 12:05

Men har du kendskab til CSS, HTML og PHP? Du skriver du har hurtigt lærer, hvis du ikke kan finde ud af det - men disse tre sprog kan godt tage lidt tid at mestre hvis man begynder fra bunden (taler af erfaring)

Din OS CMS liste mangler Prestashop. Bare for at gøre valgte lidt mere svært! Wink

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)