hej alle jeg er ny på siden, så starter lige med en kort præsentation af firmaet. Vi er 2 gamle kollegaer der i en alder af godt 50 år startede op for 2 år siden med Australsk produkt i polycarbonat inden for glas, kander skåle m.m. vi har agenturet for hele europa, vores firmanavn er Global Wombat Europe Aps. Du kan se vores produktserie på www.globalwombat.dk Vi syntes selv vi har det p.t. bedste produkt på marked, da vores produkter er 99.99% brudsikkert og derfor nyt på ´blandt andet Buddy Holly i Helsingør og Roskilde, hvor de går ind for sikker natteliv. I en engelsk by, har alle værtshuse det sidste år, kun kørt med plastglas, det har nedsat vold med snitteskader med 60% (iflg. Berlinske Tidne sidste fredag) Andre artikler kan læses på en af vores forhandleres hjemmeside www.brudsikkerglas.dk fra blandt andet Helsingør Dagblad og Jyllandsposten. Det har været utrolig hård arbejde siden vi startede, men kan nu se lyset i tunellen, og denne gang er det ikke et modkørende tog. Vi har stort set prøvet alt hvad jeg tror iværksættere kan komme ud for, modvilje fra banker, dårlige betalere, svindlere og meget mere, men alle de tilfredse og glade kunde vi har, har været det hele værd. Håber her igennem at kun både give og tage ideer, måske finde ny medarbejder eller samarbejdspartner, finde vej til den rigtige hjælp når vi står med problemer eller opgaver. Hilsen Michael |
brudsikker glas, sikkerhed i nattelivet
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Velkommen til Amino, håber du får rigtig meget ud af det, det er ihvertfald nogle spændende produkter. Når du siger 99,99% sikre, vil det sige jeg kan tage et af jeres glas og smide ned i jorden ( ikke bare tabe men smide) uden den går i stykker? Er glassene "glas agtige" eller er de mere plastik agtige? |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)