Da jeg lige har afsluttet en hjemmeside for Expo Partner, kunne det være interessant at høre jeres meninger. Hjemmesiden er udarbejdet i valid strict xhtml...Har stået for design, flash, xhtml, css & php... Jeg går allerede og leger med nogle nye ideer, som en transparent baggrund - I kan se et oplæg her: www.gudi.dk/expo/expo_v2.jpg Jeg glæder mig til at læse jeres svar ;) |
Mit seneste web projekt, hvad siger I?
Men jeg kan ikke lide den måde du deler indholdet op i 3 spalter på. Jeg ville måske finde en anden måde at klare det på :) |
www.nfdesign.dk
|
Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.
@Johan Nielsen, tak tak :) Synes også den fortæller meget præcis hvad de tilbyder. |
Enkelt og stilrent design. Det eneste jeg måske ville sætte en lille finger på er selve firmanavnet til venstre for logoet. Syntes ikke helt det passer med resten (men sådan ser det måske bare ud?) Flot HTML kode også. Når jeg får onmouseover effekteten på billederne under "udvalgte referencer", så bevæger bunden af siden sig lige 5 pixels længere ned. Og hopper op igen hvis man kører musen over "konstruktion" billederne :) Og så ville jeg måske have lavet en javascript check på kontaktformularen så man slipper for at reloade siden før den melder fejl. Det er de lidt mere tekniske ting, men stadig i småtings afdelingen. |
Deres logo er som du ser på hjemmesiden, den må jeg ikke gøre noget ved... Sjovt at den lige laver det 5px hop, men det burde være hurtigt lige at rette. Jeg havde ikke set det, da det kun sker på Internet Explorer. Omkring kontaktformularen, så melder den fejl hvis man mangler at udfylde et felt - eller hvis man har udfyldt et af felterne forkert. Og ja det kunne da være smart med et javascript der, men det er også lidt dobbelt kode... JavaScriptet er jo ikke nok, for at undgå spam og jeg valgte derfor at lave en php løsning... Har du en snu løsning til den kontaktformular, med "realtime" validering...? Tak for den gode kritik! |
Hej Jan ![]() Superflot især den første synes jeg. Venlig hilsen Anne |
www.taratsit.gl/
|
Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer
Hej Det er meget professionelt udført, jeg har ikke andet at sige end, "Skide flot" :) |
www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-